De grote 'Prettige vakantie thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
Prettige vakantie allemaal! 8o)

Attachments

• mareebasse_1.jpg
    mareebasse_1.jpg
    51,4 KB · Bekeken: 173
Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
he maar jij hebt echt niets beters te doen zeker? beetje verveeld?? :)

euh.. ik heb al mijn zaakjes geregeld.. 4 maanden lang 60+ uur per week gewerkt.
Factuurtjes verstuurd, centjes binnen, gear gekocht, nou op vakantie, en dan over 3 weken weer 4 maanden afzien.. zoiets.. ;)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Nou prettige vakantie dan maar! :D

hehe.. dat was de reactie die ik zocht ..

Iedereen het beste, plezier en allemaal goede dingen toegewenst, ik zal wat leuke topics bedenken ondertussen voor na de vakantie.

Verder kan iedereen hier natuurlijk in dit topic elkander een fijne vakantie wensen, dat was een beetje de opzet, niet om te patsen, want ik pats nooit.. 8)

..
.
.
.
.

okido.. de MAZZEL!!

vakantie ? als ik klaar ben met mn oscillators tellen heb ik geen tijd meer over voor vakantie...

Fijne vakantie!

Ik ga lekker 2 weken lang fulltime achter m'n gear zitten :okdan:

Ik ga naar Bretagne, de zuidkust een beetje bekijken, te beginnen nabij Quimper.

Afgelopen jaren zijn we (mijn vriendin en ik) een stukje Franse kust afgezakt, nu zijn gaan we de zuidkust bekijken, ik vind het persoonlijk erg gaaf te zien hoe gevarieerd de kust van Normandie en Bretagne is, echt een aanrader om heel de Franse kust eens te bekijken, de schoonheid van de natuur en kust is dichterbij dan je zou verwachten.

Een hoogtepunt van een van de Bretagne-tripjes is het eiland, Il de Brehat, dat is echt een waanzinnig gebied als het eb is, het lijkt wel op een buitenaardse planeet.
Je kan door een baai lopen die met vloed 9 meter onder water staat, als het eb is weet je niet wat je ziet. Echt supers mooi daar.
Je kan er ook met een bootje omheen varen, ik denk dat ik dat dit jaar nog eens doe. (wel erg toeristisch.. maarja. dat moet maar mogen denk ik..)

hier wat plaatjes : hupsa

Maar ik vertrek vanavond pas, of anders zelfs morgen pas ivm een zieke poes.. hoezo timing..:)

Ben alweer een paar weekjes terug, maar ach paar maanden werken en dan zien we wel weer..

Prettige vakantie iig!! :biertje:

ik ben half september pas klaar....=(
en mn meissie zit op gran canaria...maar goed....

iedereen, geniet ervan!

ow ow.. een zieke poes gooit roet in het eten.. vakantie uitgesteld tot zaterdag.. pfff..

kan ik nog ff wat threadjes kicken hierzo .. :D

Ik ga 6 weken naar Frankrijk, touren, naar het strand, naarde zee, veel met speedboten varen en veel monoskien. Ik ga vrijdag avond weg.

Prettige vakantie allemaal en tot ziens!

Prettige vakantie allebei en succes met toeren!

Misschien kunnen we foto's posten als we terug zijn. En dan een top 5 vakantiekiekjes er va maken. 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back