Nou, aangezien ik in juni al op vakantie ben geweest (2 weken Frankrijk, nabij het meer van Annecy) zal ik alvast maar de loef afsteken.
Hier ziet u kameraad Bert die met behulp van een ventilator de barbecue probeert aan te wakkeren.
Volgens de persoon in kwestie is wind dé vereiste voor een geslaagde barbecue en aangezien het hem niet lukte "die Franse kutkolen" aan te krijgen door er met zijn hoofd boven te hangen en keihard te gaan blazen (resultaat: zijn gezicht en de eettafel meermalen onder de as) werd maar gekozen voor deze spartaanse oplossing.
Na drie kwartier tevergeefse pogingen heb ik mijn aandeel vlees maar in de koekenpan klaargemaakt.
Origineel geplaatst door demian Afgelopen jaren zijn we (mijn vriendin en ik) een stukje Franse kust afgezakt, nu zijn gaan we de zuidkust bekijken...
Maar ik vertrek vanavond pas, of anders zelfs morgen pas ivm een zieke poes..
Zowwwwwww.. Eindelijk is de poes weer beter, (Niet die R5, die was al helemaal top..! )
en kuhunnenen wij, ohhoop vááákaantiee!!!!!!! yeah..
Wat een bud-weer trouwens.
Als ik terug kom heb ik ook wel wat kiekjes, dus ik doe mee met met 'de grote vakantie kiekjes thread', hopelijk is ie al gestart dan en goed lopend als ik terug kom
Deze thread is duidelijk niet voor mij bedoeld..
Wil ik wegrijden zie ik dat ik een grote ster in mijn voorruit heb.....................................
Dat wordt niet rijden dus en morgen naar carglass en hopen dat een nieuwe ruit snel leverbaar is........................
Fuck fuck fuck en nog 's fuck..
Ik doe niet meer mee, iedereen die nog op reis gaat, ik wens jullie meer geluk dan ik heb!
Origineel geplaatst door demian Ik zeg GVD en OENGABOENGA!!!
Deze thread is duidelijk niet voor mij bedoeld..
Wil ik wegrijden zie ik dat ik een grote ster in mijn voorruit heb.....................................
Dat wordt niet rijden dus en morgen naar carglass en hopen dat een nieuwe ruit snel leverbaar is........................
Fuck fuck fuck en nog 's fuck..
Ik doe niet meer mee, iedereen die nog op reis gaat, ik wens jullie meer geluk dan ik heb!
Misschien krijg ik een vervangende auto, maar dat duurt minimaal 2 dagen nadat er expertise is gedaan en dat is morgen pas, zo wordt mijn vakantie wel erg kort, van 2 en halve week ben ik er straks al 1 kwijt..
Dus, dat wordt improviseren, waarschijnlijk gaan we een beetje kamperen in eigen provincie, als het weer dan maar een beetje mee zit .. tenzij ik morgen mijn voiture weer in orde heb .. maar ik verwacht er niet te veel van.
Plan 'G' is in werking getreden, dat houdt in, ik ga morgen met bus en nieuwe voorruit naar de Ardennen om niet veel tijd aan reizen kwijt te zijn en ga ik daar een beetje kamperen op wat leuke plekjes, als het weer dan ook nog een beetje beter wordt komt het allemaal nog wel goed.
Wel jammer van 3 weken Bretagne die door mijn neus geboord zijn, maar goed, dat komt dan volgend jaar wel weer.
Als er nou niks geks meer gebeurt ga ik morgen dan toch nog op reis.
he he.. eindelijk! Veel plezier iedereen op SF en daarbuiten!
(PS: Die Oscar gaat nagekeken worden door Saint Eric, ik ben beter in liggen.. )
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.