De grote 'Prettige vakantie thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jep, precies waar ik stond.

La Defense is ook best ok, je moet er natuurlijk wel van houden, ik hou van architektuur en moderne vormgeving, dan is La Defense best grappig.

De manier om het echt leuk te maken is om niet de Metro naar La Defense te pakken, je rot te schrikken en weer met de Metro terug.. maar van het Louvre naar La Defense te lopen, dat geeft meer voldoening en je ziet veel meer.

Wist je trouwens dat er een wandelparcour is dóór La Defense? Best grappig om te zien hoe al die kantoorlui buiten beneden te zien roken en te zien hoe ze allemaal om dat ene meisje met dat leuke rokje staan en indruk proberen te maken. (helaas geen foto van)

Origineel geplaatst door gemmetje
....en waarschijnlijk stond je onder de Arche Defense toen je die pic schoot ?

Parijs is best ok trouwens, alleen dat La Defense kwam me na 15 min al de strot uit.....

Attachments

• vakantie 148.jpg
    vakantie 148.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 106
Op een camping buiten Parijs, we hebben 1 nacht in een buitenwijk gestaan, maar dat kampeert toch minder lekker.
Als iemand nog een camping zoekt nabij RER enzo.. ik weet er een.. :)

Attachments

• vakantie 159.jpg
    vakantie 159.jpg
    75,3 KB · Bekeken: 105
Ben ook een weekje weg geweest. Als echte wintersport addicts waren mijn vriendin en ik wel eens benieuwd hoe de Alpen er uit zien in de zomer. Dus zijn we via talloze bergpassen van Chamonix naar Nice gereden. Leuk! Maar 's-nachts wel erg koud in een tentje!

Deze foto is boven op de Col du Gallibier. De witte bergtop ver op de achtergrond is de Mont Blanc.

Attachments

• zomervakantie 2005 041 (custom).jpg
    zomervakantie 2005 041 (custom).jpg
    51,6 KB · Bekeken: 106
Bassio vermaakt zich wel geloof ik.. zo als jij daar nu zit zo stel ik mij zelf voor als ik mediteer.. :D
Dat eilandje daar achter je heb ik wel 's 3 dagen gekampeerd. Relax hoor daarzo.. alleen beetje rottig weer lately..

@Flesje, de Alpen, daar moet ik ook nog steeds eens heen, schone lucht in ademen, veel biologisch eten ook daar heb ik vernomen!

Origineel geplaatst door demian
zow.. weer terug..

Het was erg leuk allemaal en beetje nat hier en daar.
De Ardennen ben ik na 3 dagen uitgevlucht, wat een bomen zeg.. niks voor mij.
Ow, ik heb me de afgelopen week anders prima vermaakt in de ardennen....:z

Oja? Zeker met de kano gevaren?

Wilde wij ook doen, maar ik vond het zo ontzettend toeristisch op een gegeven moment worden, vooral toen ik in Bouillon kwam, allemaal toeristen die vette worsten aan het eten waren en bier zaten te zuipen om 11.30u!! Daar werd ik even een beetje misselijk van, letterlijk!

Toen zijn we maar naar Parijs gegaan. (waar het toeristisch was in het kwadraat, maar daar kon ik het hebben.. hoewel..wat was het er druk man.

Lastig hoor, volgende keer ga ik lekker naar Bretagne weer :D

Origineel geplaatst door demian
Oja? Zeker met de kano gevaren?

Wilde wij ook doen, maar ik vond het zo ontzettend toeristisch op een gegeven moment worden, vooral toen ik in Bouillon kwam, allemaal toeristen die vette worsten aan het eten waren en bier zaten te zuipen om 11.30u!! Daar werd ik even een beetje misselijk van, letterlijk!

Toen zijn we maar naar Parijs gegaan. (waar het toeristisch was in het kwadraat, maar daar kon ik het hebben.. hoewel..wat was het er druk man.

Lastig hoor, volgende keer ga ik lekker naar Bretagne weer :D
Waar ik zat viel 't behoorlijk mee met de toeristen. Tuurlijk, ze liepen er wel rond (vooral nederlanders...:confused: ), maar ik heb me er niet aan gestoord. En zeker geen worstenetende bierdrinkers. Maar ik kan me zeker voorstellen dat Parijs geen slechte tweede optie was.

Hallo allemaal, ben weer thuis, gisternacht aangekomen. Binnenkort komen een paar foto's van mij. :)

Origineel geplaatst door Unregistrated
Hallo allemaal, ben weer thuis, gisternacht aangekomen. Binnenkort komen een paar foto's van mij. :)

ik kan niet wachten! :)

zoow.. net terug van een weekje beekbergen.. :D

dit was het uitzicht van uit ons huisje..

tip! Check out, Kootwijkse Zand.. echt super! (only, silly me forgot camera on particular day..)

Attachments

• beekbergen 014.jpg
    beekbergen 014.jpg
    207,8 KB · Bekeken: 103
Twee weekjes terug naar Moskou geweest :

Het Rode Plein :
00620.jpg

uitzicht uit mn hotelkamer (op de 28e verdieping) :

00608.jpg

Maar! De Asselse heide is ook goed te doen..

Attachments

• beekbergen 022.jpg
    beekbergen 022.jpg
    157,2 KB · Bekeken: 108
Origineel geplaatst door dione
Twee weekjes terug naar Moskou geweest :

00620.jpg

Not bad either! :)

btw.. zie ik nou Moskow in kerstsferen??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back