[nieuwe site] computermuzikanten

Mag ik daarbij toevoegen dat ik ook niet blij ben hoe ze hier de open source webmanagement pakket gebruiken. (Door de ogen van een profi gezien dan) Alsof een of ander hobbist maar eens wat in elkaar geflanst heeft.
(mja, dat heb ik ooit over de DSF in het begin gezegd)
Maar het kan altijd nog wat worden met een beetje tijd, liefde en vakmanschap.

wat is er mis met hoe ze phpWebsite gebruiken dan?

Volgens mij weet de echte 'profi' ook wanneer-ie geen tijd moet verknoeien aan zelf bouwen van iets als iemand anders al iets gemaakt heeft wat werkt.

:-P

De hele structuur van de site klopt van geen kant. Kijk maar naar de phpwebsite zelf, zo is al veel beter.
Er staat niet wie ze zijn en wat ze doen. Ze geven zelf toe dat de database vern**kt was. De artikels zijn kort en meestal nietszeggend. Het engels rammelt aan alle kanten. En lelijke graphics ook nog eens.

Tjonge-jonge.

1. De database is tijdens de (nogal abrupte) verhuizing van de server op tilt geslagen. Inmiddels werkt-ie weer.

2. Wat er zo vreselijk onduidelijk is aan de structuur van de site snap ik niet. Volgens mij hoeft-ie alleen uit een voorpagina te bestaan met (kort - hyperlinks zijn niet voor niets uitgevonden) nieuws erop. Wat mis je precies?

3. Er staat niet op wie ik ben en wat ik doe omdat het niet relevant is. De nieuws-items op de voorpagina spreken voor zich.

ja. het klopt inderdaad dat phpWebsite niet het beste systeem is, maar voor een site als DevDSP is XoopS bijvoorbeeld weer een beetje te veel van het goede lijkt mij. en niet iedereen heeft de tijd of mogelijkheid om uitgebreid te gaan scripten om een site in elkaar te zetten.

Ik weet dat ik een uitgesproken mening ventileer die hard overkomt. Maar ik denk niet dat een discussie hier zin heeft en enige meerwaarde voor dit forum heeft. Anders stuur je maar een PBtje want ik schuw helemaal geen discussie of zo.

Wat wel interessant is voor DSF'ers lijkt me zijn de nieuwtjes die op de DevDSP site te vinden zijn. En dat is ook wat denk ik Stefan op duidde.

discussie is idd meer voor een ander forum. kom eens langs op www.phpgg.nl ;-)

ik doelde natuurlijk hoofdzakelijk op de inhoud van de site. dat is nou eenmaal waar het op deze site ook over gaat :D

Back