Post hier een filmpje van je studio

Dit filmpje is echt goed, ik dacht even in 'man bijt hond' te zitten.. ;)

Origineel geplaatst door etaoin
Zowel het filmpje van Meesha als die van Cosmiq draaien hier prima op mijn beide computers (Xine onder Linux en MP onder WinXP).

Ik zit hier op een Mac, misschien heeft het daar mee te maken...

Re: "Pimp my JV30" - Filmpje

Origineel geplaatst door meesha74
Ok dan, hier mijn bijdrage!
In dit filmpje laat ik zien hoe ik van mijn Roland JV30 een vette gitaar maak...

Pimp my JV30

:okdan:

Erg leuk filmpje! Inderdaad mooi gemonteerd, kort maar krachtig. Sound is ook gaaf! :biertje:

Origineel geplaatst door Unic

klein vraagje: Doe je in dit filmpje extra je best om zo blij en vrolijk mogelijk over te komen? prachtig gewoon!

Nee, hoor, ik ben gewoon mezelf :D

Vreemd dat sommige mensen het niet helemaal kunnen bekijken. t'is gewoon een .wmv van ongeveer 3 Mb, gemonteerd met Adobe premiere.

Ik vind het gewoon leuk om een dergelijk filmpje te maken. (zou m'n achtergrond bij TV er wat mee te maken hebben???)

Nee, hoor, ik ben gewoon mezelf :D

Vreemd dat sommige mensen het niet helemaal kunnen bekijken. t'is gewoon een .wmv van ongeveer 3 Mb, gemonteerd met Adobe premiere.

Ik vind het gewoon leuk om een dergelijk filmpje te maken. (zou m'n achtergrond bij TV er wat mee te maken hebben???)

talent hoor;)

:D Hij is fijn!

Goed gedaan Meesha... leek inderdaad een beetje op zoiets van dat 1 minuut van Man bijt hond... ;)

Zou je meer moeten doen!

haha, geweldig!

Maak je nog een keertje een hele teleac-cursus voor ons, Meesha? :okdan:

ZO!

En dan nu. Hoe freak je met een Roland D70.:D (de DLM functie incombinatie met LFO)

Men hoord (met een beetje fantasie) een:

Een fabriek
Een fabriek in bad
Een buitenaards schip
Een opgevoerde motor??
Iets euh.. aparts.
De synth lijkt te gaan praten/miauwen op een gegeven moment. ?!?!??!
En we eindigen met een "regendruppel".

mijn linkerhand bespeeld ondertussen de noten. Mijn rechter hand googeld met de knoppen.

En helaassssss. Ik sta er weer niet op:D:D:D

5mb

http://www.unic.darwinist.nl/Freaken%20met%20een%20D70.wmv

Ok dan, hier mijn bijdrage!
In dit filmpje laat ik zien hoe ik van mijn Roland JV30 een vette gitaar maak...

Pimp my JV30

hilarisch, die onmetelijke opgewektheid :D dacht even dat ik hier naar de shoplijn zat te klijken :P
nuja, ik zou het zelf niet kunnen :)

en het is echt leuk wat je daar met de roland doet:)

\

Ja, daar heb ik geen tijd voor! M'n nieuwe CD moet af....

Jammer dat je geen tijd hebt. Je zou een hilarische 12 delige "hoe maak ik een HIT" cursus kunnen maken, echt waar!

Tja, wie weet volgt er nog wel meer... als ik nog eens wat tijd over heb.

Voor wie dit nog niet gezien had, meer "creatief-met-JV30" is hier te zien. (je moet wel effe wachten of doorspoelen naar het eind van het filmpje zo rond 4m55)

Is misschien wel een beetje off-topic. Het is namelijk niet in m'n studio maar live, maar vooruit...

geweldig deze filmpjes allemaal. ik heb me kostelijk vermaakt. Ga zo door :)

@meesha, wat ga jij tekeer op dat podium zeg. Fantastisch!!! :halleluja

leuk gedaan
wie heeft hem eigenlijk gefilmd ?
t eerste wat me opviel is dat je niet op je eentje voor de camera kan staan & zoomen tegelijk.

kijk in't vervolg ff uit & deïnterlace voor je downconvert

Is dat nummer van je een cover Meesha? Klinkt een beetje als "a forest" van the cure vind ik nl.

Origineel geplaatst door JazzMann
kijk in't vervolg ff uit & deïnterlace voor je downconvert

En in Nederlands? :D
(ik maak ook wel eens filmpjes...vraag me gewoon af wat je bedoelt)

Back