Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door etaoin
Zowel het filmpje van Meesha als die van Cosmiq draaien hier prima op mijn beide computers (Xine onder Linux en MP onder WinXP).
Origineel geplaatst door Steven V
Ik zit hier op een Mac, misschien heeft het daar mee te maken...
Origineel geplaatst door meesha74
Ok dan, hier mijn bijdrage!
In dit filmpje laat ik zien hoe ik van mijn Roland JV30 een vette gitaar maak...
Pimp my JV30
![]()

Origineel geplaatst door Unic
klein vraagje: Doe je in dit filmpje extra je best om zo blij en vrolijk mogelijk over te komen? prachtig gewoon!
Nee, hoor, ik ben gewoon mezelf![]()
Vreemd dat sommige mensen het niet helemaal kunnen bekijken. t'is gewoon een .wmv van ongeveer 3 Mb, gemonteerd met Adobe premiere.
Ik vind het gewoon leuk om een dergelijk filmpje te maken. (zou m'n achtergrond bij TV er wat mee te maken hebben???)
![]()

\Origineel geplaatst door GeeEs
Hij is fijn!
Goed gedaan Meesha... leek inderdaad een beetje op zoiets van dat 1 minuut van Man bijt hond...![]()
Zou je meer moeten doen!
(de DLM functie incombinatie met LFO)

hilarisch, die onmetelijke opgewektheidOrigineel geplaatst door meesha74
Ok dan, hier mijn bijdrage!
In dit filmpje laat ik zien hoe ik van mijn Roland JV30 een vette gitaar maak...
Pimp my JV30
![]()
dacht even dat ik hier naar de shoplijn zat te klijken

\
Ja, daar heb ik geen tijd voor! M'n nieuwe CD moet af....
Origineel geplaatst door Alan
Jammer dat je geen tijd hebt. Je zou een hilarische 12 delige "hoe maak ik een HIT" cursus kunnen maken, echt waar!

Ik vind het gewoon leuk om een dergelijk filmpje te maken. (zou m'n achtergrond bij TV er wat mee te maken hebben???)
![]()
Origineel geplaatst door JazzMann
kijk in't vervolg ff uit & deïnterlace voor je downconvert