Post hier een filmpje van je studio

Origineel geplaatst door hermax
En in Nederlands? :D
(ik maak ook wel eens filmpjes...vraag me gewoon af wat je bedoelt)

wel een PAL video heeft 25 frames per seconde. Wat camera's doen is eigenlijk 2 beelden (=fields) in 1 frame plaatsen. m a w als je de verticale pixels van een frame zou nummeren dan worden de 2 fields verdeeld over de oneven & de even lijnen.

deïnterlacen komt er in grote lijnen op neer om één van de 2 fields uit te schakelen zodat je als het ware 25 normale foto's of beelden per seconde hebt. Ook wel progressive scan genoemd.
Zo'n progressive beeld kan je naar om het eender welke resolutie converteren. Als je daarentegen een videobeeld met 2 fields gaat converteren naar een andere resolutie dan komen de fields niet meer overeen met de even of oneven lijnen van je beeld & krijg je in snelle bewegingen rare euhhh.... artifacts zoals men dat noemt.
Ik zal ff een voorbeeld van de 2 gevallen zoeken om het visueel voor te stellen

dit is een interlaced beeld

Attachments

• interlace.jpg
    interlace.jpg
    156,6 KB · Bekeken: 88
filmpje heb ik alleen gemaakt. Je kunt namelijk inzoomen met de remote (kijk maar eens goed wat ik in m;n hand heb.

Ja ik weet dat ik eigenlijk moet de-interlacen maar daar heb ik niet aan gedacht. Dat filmpje is ook maar voor de lol dus wat maakt het uit.

Het nummer is geen cover maar een eigen nummer. Ik geef toe dat het wat invloeden van de Cure heeft, maar ik doe verder geen covers.

Ik heet niet Smorenburg. (ken ik ook niet...) MEESHA is mijn artiesten naam. Ik heet eigenlijk Misja van Waterschoot.

Origineel geplaatst door meesha74

Ik heet niet Smorenburg. (ken ik ook niet...) MEESHA is mijn artiesten naam. Ik heet eigenlijk Misja van Waterschoot.

ik denk dat kaihugo Bert Smorenburg bedoelt.. Is een demonstrateur van Yamaha. Net zo onvermoeibaar vrolijk en enthousiast als jij op het filmpje :D

Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien :D )

Hier

Echt super dit!! Wat een talent

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ik denk dat kaihugo Bert Smorenburg bedoelt.. Is een demonstrateur van Yamaha. Net zo onvermoeibaar vrolijk en enthousiast als jij op het filmpje :D

Precies, Meesha, jij zou een waardige opvolger zijn voor 'De Smoor'. Laats vond ik een filmpje van hem in het Duits, echt hilarisch..

Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien :D )

Hier

wow

tof man!!

vooral dat chromatische is te gek!!

Origineel geplaatst door meesha74
Tja, wie weet volgt er nog wel meer... als ik nog eens wat tijd over heb.

Voor wie dit nog niet gezien had, meer "creatief-met-JV30" is hier te zien. (je moet wel effe wachten of doorspoelen naar het eind van het filmpje zo rond 4m55)

Is misschien wel een beetje off-topic. Het is namelijk niet in m'n studio maar live, maar vooruit...

vette live preformance!! jammer dat de geluidskwaliteit wat aan de lage kant was.
ik ben onder de indruk! een one man band!
hoorde ik daarnet trouwens een stukje enigma?
:biertje:

Dank je. Ik zou graag wat vaker live spelen maar het komt er gewoon niet van. Het geluid is idd erg slecht. De PA stond zo gruwelijk hard dat m'n camera het niet goed kon hebben.

Enigma? Nee hoor. Ik doe geen covers. Alles is eigen werk. (er zit misschien wel ergens een stukje wat erop lijkt...)

Hier een stukje geklooi van mij.

Geen voorbereiding of zo dus kan wat rommelig zijn soms. Ook de bassdrum wordt een beetje opgeslurpt door de rest af en toe.. is ook maar een microfoontje van mijn webcam.

En let niet op de mug die ik aan het begin weg sla...

Origineel geplaatst door klausito
Hier een stukje geklooi van mij.

Geen voorbereiding of zo dus kan wat rommelig zijn soms. Ook de bassdrum wordt een beetje opgeslurpt door de rest af en toe.. is ook maar een microfoontje van mijn webcam.

En let niet op de mug die ik aan het begin weg sla...

ik krijg de melding "internal server error" :confused:

Origineel geplaatst door Unic
ik krijg de melding "internal server error" :confused:

Huhh.. ik zit hier op mijn werk en kan hem gewoon downloaden.

Back