Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door hermax
En in Nederlands?
(ik maak ook wel eens filmpjes...vraag me gewoon af wat je bedoelt)
Origineel geplaatst door meesha74
Ik heet niet Smorenburg. (ken ik ook niet...) MEESHA is mijn artiesten naam. Ik heet eigenlijk Misja van Waterschoot.

Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien)
Hier
Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
ik denk dat kaihugo Bert Smorenburg bedoelt.. Is een demonstrateur van Yamaha. Net zo onvermoeibaar vrolijk en enthousiast als jij op het filmpje![]()
Allee dan, ik heb ook eens een filmpje gemaakt. Enkele dagen geleden, mijn vriendin was weg.
Het is een stukje muziek dat ik al lang probeer 'deftig' te spelen, maar ik krijg er verdorie gewoon kramp van in de vingers. (kan je af en toe wel zien)
Hier
Origineel geplaatst door meesha74
Tja, wie weet volgt er nog wel meer... als ik nog eens wat tijd over heb.
Voor wie dit nog niet gezien had, meer "creatief-met-JV30" is hier te zien. (je moet wel effe wachten of doorspoelen naar het eind van het filmpje zo rond 4m55)
Is misschien wel een beetje off-topic. Het is namelijk niet in m'n studio maar live, maar vooruit...

Origineel geplaatst door cosmiq
net alles opnieuw aangesloten,
met nieuwe gear (mpc-1000 en terugkomst van m'n gerepareerde machinedrum-UW)-- een gare zondagmiddag eindigt met dit stukje:
http://members.home.nl/cosmiq/VTS_01_1.avi
Origineel geplaatst door klausito
Hier een stukje geklooi van mij.
Geen voorbereiding of zo dus kan wat rommelig zijn soms. Ook de bassdrum wordt een beetje opgeslurpt door de rest af en toe.. is ook maar een microfoontje van mijn webcam.
En let niet op de mug die ik aan het begin weg sla...
Origineel geplaatst door Unic
ik krijg de melding "internal server error" :confused: