Teknival

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nolet

verkeerd in goede staat
HAI! Teknival is dit weekend weer in Nederland. Weet iemand al waar?!? Het staat altijd wel garant voor een flinke bak takkeherrie, krakers met honden en modderige poten!

voor zover ik weet gaat het hier om een illegaal festival waarvan de lokatie tot op het laatste moment geheim wordt gehouden

Yep, maar het begint vanavond (of misschien nu al). Vorige jaar moesten ze midden tijdens het festival nog verkassen van de kit. Ik vroeg me alleen af of iemand al gehoord had waar het was.

ik hoop dat niemand het gaat zeggen
je hoort het via de normale kanalen

probeer die info niet over i-net te versturen ajb.
waren op verscheidene andere fora ook al info nummers gepost, met als gevolg dat er hard over gedacht is om 't maar af te blazen.
NL is een klein land en 't is behoorlijk moeilijk om zoiets te regelen dat 't ook daadwerkelijk door kan gaan...

(overigens staan m'n spulletjes al in de auto...zoeken naar KX/wirwar; ik ben die met die sik..lekker weekendje buiten spelen met doosjes!)

Origineel geplaatst door mono-poly
ik vraag ook om een mailtje en geen adres openbaar op het forum. psssst mischien ben ik weel stille

't was ook niet persoonlijk hoor. meer een algemene waarschuwing. zoals iedereen weet kan zoiets belachelijk snel gaan tegenwoordig.

Tipje van de sluier:

Het is niet zo bar ver bij mij vandaan (toch Oozi). Ik denk dat ik vanavond nog ga.

jongens jongens zo geheimzinnig hoef je er niet over te doen. Alsof de politie niet binnen 5 minuten weet waar het is....Teknival is al jaren een publiek geheim. De organisatie vind het denk ik gewoon leuk om net te doen alsof niemand het weet terwijl iedereen het al weet...

volgens mij wordt het al de hele dag gezegd op de radio

en het nieuws , althans ze hebben het steeds over een iligaal house feest in bergen ofzo geloof ik

het staat zelfs op TT, er is een noodverordening aangevraagd om het gebeuren stop te zetten...waar is trouwens mijn posting? zomaar verdwenen? het was zo funny ;)

Jep, ik wist het ook al een uurtje na mijn posting. Toch grappig dat mensen denken dat het geheim kan gehouden worden terwijl ze zelf op hun website zeggen waar het is. Of is het zo dat "ze" alleen de juiste mensen op het feestje willen hebben, en niet "de verkeerde".....

nee het wordt niet geheim gehouden maar er zijn altijd van die mensen die zeggen dat je het geheim moet houden.

net zoals bij feesten. dan zeg je dat je ergens heen wilt en dan zegt er zo'n knuppel:
"nou ik zou maar snel een kaartje kopen als ik jouw was, ik heb gehoord dat ze nog maar een paar kaarten hebben"

Re: Teknival: Weet iemand al waar?

Re: Teknival: Weet iemand al waar?

Origineel geplaatst door Nolet
HAI! Teknival is dit weekend weer in Nederland. Weet iemand al waar?!? Het staat altijd wel garant voor een flinke bak takkeherrie, krakers met honden en modderige poten!

Komt ook niet echt eerbiedig over (al zal je het natuurlijk wel positief bedoelen.....toch?)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back