kruder & dorfmeister

olaf

Ouwe rot
had net weer eens peace orchestra van peter kruder opstaan en bedenk me net dat ik echt helemaal gek van die muziek ben. kan er soms niet eens normaal naar luisteren omdat ik alleen maar zit te bedenken hoe vet ik die gasten vind. en dan heb je tosca met suzuki van dorfmeister... ook helemaal te gek ! was ook naar drum rythm festival geweest waar ze optraden en ondanks dat de kritiek in de pers niet zo positief was (weet ook niet waarvoor die dient) vond ik het gewoon fantastisch. had het idee dat iedereen in die hele zaal op een moment gewoon wegzweefde op die muziek. nou dat wat wou ik even kwijt. ben ik de enige ?:halleluja

nee hoor......

ik moet altijd zo lachen om die liner-notes over sigaren, space-echos, cognac en weed.....

ik was er ook bij op Drum Rhythem en ik weet wel waar de krant het over had ;)

het begin was echt top !!! maar sorry hoor
aan het eind gingen ze gewoon duits simpel ass techno zagen.
en ik weet wel redelij kwat van techno maar dis was echt te simpel

Toen ben ik weer terug naar de recloose set gegaan

maar voor de rest top !
ik stond vooraan ! (kon je heel makelijk in en uit lopen)
en die gasten op het podium waren erg oke , behalve scion (of hoe die ook heet)
die mog van mij naar huis ! met zij top40 inspiratieloze raggae style

check ook jazzanova en victor duplaix
zijn gaan soms net een stapje de andere kant op maar oh zo lekker *zucht*

hmm K&D .. chillen die handel..

ik moet Nolet gelijk geven, ze staan inderdaad op eenzame hoogten, alhoewel niet alles even goed is van wat er uitgebracht wordt door al hun nevenprojectjes allerhande.. maar toch.. meer dan aangename muziek.

Origineel geplaatst door MadR
behalve scion (of hoe die ook heet)
die mog van mij naar huis ! met zij top40 inspiratieloze raggae style

Hmmmmmm.....volgens mij bedoel je hier Tikiman.....
Tikeman rules, vooral met Rhythm&Sound...dat is inderdaad met Scion, de twee jongens die ook Hardwax in Berlijn runnen en nu een re-make hebben gemaakt van BasicChannel tracks...en die is brilliant...

En, Tikiman rules!!!:halleluja

Origineel geplaatst door MadR

het begin was echt top !!! maar sorry hoor
aan het eind gingen ze gewoon duits simpel ass techno zagen.
en ik weet wel redelij kwat van techno maar dis was echt te simpel

check ook jazzanova en victor duplaix
zijn gaan soms net een stapje de andere kant op maar oh zo lekker *zucht*

ja ok, ben ik t wel een beetje mee eens. eind zakte t wat in. maar ja, je kan niet altijd vlammen :luv: die jazzanova vink iets minder mijn stijl maar die victor duplaix ken ik nie eens. ga ik gelijk uitchecken :okdan:

Origineel geplaatst door bob303vs909

Hmmmmmm.....volgens mij bedoel je hier Tikiman.....
Tikeman rules, vooral met Rhythm&Sound...dat is inderdaad met Scion, de twee jongens die ook Hardwax in Berlijn runnen en nu een re-make hebben gemaakt van BasicChannel tracks...en die is brilliant...

En, Tikiman rules!!!:halleluja

NIETUS !!!!

maar misschien ben ik doof maar het voor mij waren het hele bekende teksten die ik hoorde die hij uitkraamde en ik ken haast geen dub of reggae.

Maar misschein verwachte ik wel teveel omdat hij bij R&S zit en op drum rythem toch wat toegankelijker moet zijn.

thievery corporation vink een tikkie minder, maar das mijn smaak. ben helemaal weg van tosca en peace orchestra. hoorde ook dat er een nieuw album aan komt maar dat hoor ik al een tijdje.:erm:

K&D is zeker vet. Ik sta iedere keer weer verbaasd van de remix van Alex Reece's "Jazzmaster". Wat een kracht heeft dat nummer, de volle 8 minuten lang! Olaf , je bent dus lang niet de enige.

Andere acts in dit soort relaxte zondagmiddagmuziek vind ik "Gotan Project" (check: El Capitalismo Foraneo) of "Stephane Pompougnac" (check: London In The Rain)

Back