Sneeuw!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthesist

Getoetst lid
Jongesjonges, wat een sneeuw! Ik zit hier in Enschede op de universiteit en het weer is zo slecht dat er geen bussen of treinen meer rijden... Wat een zooi, ik wil naar huis!

Het klaart hier nu langzaam op, maar de flat stond aardig te schudden vannacht.
Verder was t vooral heel nat, geen sneeuw helaas.....

In Leeuwarden is het prachtig weer! Ben vandaag lekker naar het Natuurmuseum Fryslân geweest. :D

hier 1 natte boel, 30 km verderop een dik pak sneeuw (apeldoorn) :confused:

raar land...

Origineel geplaatst door richard2000
Sneeuw?
Dat witte spul, dat heb ik alleen binnen...,t'is net op8D

als je nou een vrouw was had ik het een leuke opmerking gevonden....

Origineel geplaatst door hansbakker
succes! blij dat ik mn homestudio heb! :D

zit jij overdag thuis?

:bekdicht:

Ik kom net uit Breda en de A16 was erg ijzig....vraagt een fransman die stopte met zijn auto naast me : how long to Amsterdam ? 10 Minutes ?......eeeh better get a hotel in Breda now, goodluck.
Best wel raar trouwens als je net 40km durft en de vrachtwagens gaan je inhalen op een ijsbaan. Ik denk dat ze winterbanden hadden:D

hier rond brussel ligt ook een gladde witte laag van 5cm ongeveer, en d'r komt nog bij:kimono:

Origineel geplaatst door 6 trak
ik zou de ijzige gleuven dan maar aantrekken als ik jouw was...

Oja mijn leren handschoentjes draag ik ook zeker wel anders doet 't veel te veel pijn aan m'n klauwen om buiten te lopen.

Kon trouwens na 3 uren weer naar Hengelo. 't Is een afstand van zo'n 5km denk ik, maar ja er was dus eerst geen OV meer. Wilde uiteindelijk al gaan lopen maar toen hoorde ik dat er weer treinen waren.

Ligt trouwens een laag sneeuw op het tafeltje hier buiten van zo'n 20 cm!!

Nou ik had dus uiteindelijk een trein, dus van de enschedese straat heb ik weinig gezien. Brak wel een dikke tak van een boom bij het UT gebouw Langezijds, vlakbij de parkeerplaats. Was gelukkig niemand in de buurt.
Boom van de overburen is omgevallen hier, weg bij een supermarkt vlakbij was dicht door een omgevallen boom... Domme bomen, het is al zo'n zooi buiten :P

Ik heb net in een record tijd Rotterdam-Lewedorp afgelegd.. 130 km in 5.45u

Da's nie gek als ik hoor hoe erg het had kúnnen zijn!

Gelukkig had ik allerlei chill-materiaal bij me.. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back