dit is nog eens een studio!

Re: dit is nog eens een studio!

Origineel geplaatst door bliepertronic
http://www.magma.ca/~draves/

alleen ik mis iets.......

'n neon-verlichtte PC met SB Live! en "geleende" kjoebees ofzo ?? :confused:

De gear vind ik niet geweldig interessant (ik geil niet zozeer op mega-kwali spullen zoals Urei enzo), maar de "sfeer" van zowel de studio als de site trekt me zeer aan: oud, smaakvol en duister.
ik hou wel van niet-steriele kabaalhokken waar duidelijk aan af te lezen valt dat mensen daar
graag willen zijn, wat mijns inziens het creatief proces zeker ten goede komt.

Eindelijk... ik zie wat er mis is met mijn studio... ik heb tl-licht...dat is de oorzaak natuurlijk :) !

zoo ook niet normaal meer , ik vraag me af of die persoon al z,n 19 inch apparatuur uberhaubt ooit wel eens heeft aangezet/ gebruikt

aangezien hij niet zo groot is zie ik hem ook niet op een trapje of opstapje staan z,n bovenste racks instellen 8o)

ik zie ook een phonic of behringer buizen ding in het 5de rack 3de van boven en een akai mfc42 filter in dat zelfde rack helemaal onderaan

dan vraag ik mme af met zo,n kast van een studio wat moet je daar mee

als ik die man was zou ik het hele zwikkie doneren aan mij

Lekker sfeertje om bruine suiker in je armen te knallen ;)

Lijkt wel uit het jaar 1820 ofzo

Origineel geplaatst door chosenminder
Hier mis je helemaal niks. ;)

Uhm... Gewoon synths? Jeweetwel, met van die wit-zwarte dingen? Ja, die heeft-ie vast ook enkele tientallen tussen zijn modules zitten, maar aangezien modules een relatief recente ontwikkeling zijn...

spannend.... :confused:

studiofoto6.jpg

check het perzische tapijt (van 5 euro op de rommelmarkt), de rode velours gordijnen (kamerbreed) de 2 lampen (5 en 15 euro op marktplaats, de kroonluchter (xenos)
De oranje vaas rechts (Matrixxx bedankt 8o) ), de vaas links (geen idee meer hoe ik eraan kom) links en rechts wat schilderijlijsten (van echt goud *D )

studiofoto3.jpg

en hier nog net een mooie lamp (van mijn opa)

en dan zie je op deze foto nog geeneens de rode 50ties stoel die achterin staat, de mooie 50ties/60ties koffer pickups op de platenkast tegen de achterwand of de oranje (werkende) draaischijf telefoon en de cacttussen (uitgedroogd), de 70ties platenkoffertjes (1 euro pers tuk in de kringloop) en achteriin de lavalamp....

wat nou retro?? :smeris:

Back