dit is nog eens een studio!

Dat tierlelantijnen gedoe is allang weer uit men isn weer terug naar strak modern.
Het oude pand van Lukkien digital studio in Ede had zo'n inrichting. Je werkte in een soort huiskamer leek het.
Het nieuwe pand lijkt binnen meer op de cockpit van star track.

studio 1 is stijlvol maar ik heb het idee dat ze daar meer zitten te jammen en te stonen dan dat ze ook echt wat opnemen ofzo...
volgens mij doen ze in studio 2 nog wel aardig wat productie werk! moet wel als hij er zo'n kasteel van kan blijven betalen en uitbreiden.
da goose is ook stylie hoor :P wat zijn die panelen links en rechts van je desk als ik vragen mag?

Origineel geplaatst door S.L.E.

da goose is ook stylie hoor :P wat zijn die panelen links en rechts van je desk als ik vragen mag?

primacoustic panelen voor je raad het al... akoustiek 8o)
zijn overigens (bijna) in de kleur van de wand tegenwoordig.. dus vallen ze minder op en doen ze nog steeds evengoed hun werk.

Origineel geplaatst door da goose
primacoustic panelen voor je raad het al... akoustiek 8o)
zijn overigens (bijna) in de kleur van de wand tegenwoordig.. dus vallen ze minder op en doen ze nog steeds evengoed hun werk.

Heya Jeffrey

Hoe neem jij die bassgitaar op als ik vragen mag? Ik zit er nog steeds mee te hanessen hiero..
Mooie studio btw.

greetz
R

Origineel geplaatst door Arv
Heya Jeffrey

Hoe neem jij die bassgitaar op als ik vragen mag? Ik zit er nog steeds mee te hanessen hiero..
Mooie studio btw.

greetz
R

ik heb een focusrite trakmaster staan, daar plug ik hem in en dan een beetje tokkelen.. moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit echt gebruikt heb trouwens 8o) staat er meer voor de sier dus... hahahaahaa!
Effecten en distortion doe ik (als ik hem ga gebruiken) met pluginns, neem met HD recording op en gooi er plgs overheen.

Back