Winamp 3.0 [ruis]

udodance

onbekend lid
Ik heb net Winamp 3.0 geinstalleerd!.
Ik wil graag weten of mede gebruikers van dit proggie ook zoveel last hebben van ruis...of ligt het aan mijn soundcard!

Ik zei toch al dat je die live! moest wegflikkeren!? :D

FF serieus: is het geen shareware-beperking ofzo? Staat je samplerate op de goeie hoogte? Dat soort dingen...

Ik las net nog een bericht hier van iemand met een pro kaart die het zelfde probleem had.

Staat de juiste output wel geselecteerd? Wijzig hem anders eens.

klinkt als open deuren instampen, maar anders haal je toch een oudere versie?

Origineel geplaatst door udodance
winamp is toch freeware! lijkt me dat er dangeen beperkingen zijn

Sja je weet het mar nooit met nieuwe versies, en aangezien dit 3.0 is... en laatst ook dat verhaal over die 75 centen voor de MP3 fraunhofer engine rechten...

Maar als het inderdaad geen shareware limiet is dat gok ik op een software instelling. samplerate kun je volgens mij ergens in de properties instellen, SB live kan volgens mij 44.1Hz 16 bit stereo doen, het kan best dat hij per ongeluk op 32Hz staat ofzo. En als het niet zo is sue me dan maar :P

ik draai hier op me werk redelijk met die winamp

geen ruis en sb 128 of zo
maa rwel als ik het geheugen te veel bealst dat ie zwaar kut met ziin buffer blijft hangen (tering geluid)

de spectrum analyser vind ik echt ruk in verhouding met die de 2.8 versie (die ruels echt met peak ,rms en zo instellingen )

bij mij op de gina 20 ruis tie ook
ben daar weer terug naar 2.8

Ik draai nogsteeds Winamp 2.80 (2.78 op me laptop). Winamp 3 vind ik persoonlijk erg tegenvallen, al is het alleen maar omdat het weer meer geheugen in neemt, en er zitten hele kleine subtiele foutjes in...

maarja, het is ook pas versie 3.0, wie weet wat 3.68.a voor ons heeft te boeden 8P

Origineel geplaatst door Pjotr G
klinkt als open deuren instampen, maar anders haal je toch een oudere versie?

Jah wat hij zecht en deze werkt ook nog een stuk lekerder en is aardiger voor je resources

Back