hoe was de meeting??

Elka

Elka

t'Is misschien een zij ... maar wel met ballen >:|

Elka.jpg

Kortom

Kortom

Het was dus gewoon heel gezellig, absoluut de moeite waard om een rit van anderhalf uur met de wagen te doen.

Ik heb nog wel wat andere foto's maar die zijn over/onderbelicht (Hover is niet zo'n fotograaf moet je weten :stupid ). En m'n oplaadbare batterijen... die gaven er ook al de brui aan. =(

Maar niet getreurd, ik heb genoeg flitsen zien 'afgaan' dus ik was niet de enige fotograaf. Morgen zullen er nog heel wat foto's bijkomen.

Wanneer nog een keer :eureka: ?

Wel jammer dat OnAcid dat leuke Moog-topje niet droeg :( , volgende keer dan ?

:doei:

Re: Kortom

Re: Kortom

kortom
Origineel geplaatst door Hover
Het was dus gewoon heel gezellig, absoluut de moeite waard om een rit van anderhalf uur met de wagen te doen.

helemaal mee eens!
hm lichtelijk piepje in mijn oor geloof ik dus t was weer gaaf *D

alles mede mogelijk gemaakt door nick nova, met wie ik mee kon rijden!

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Gimme a beat

Re: Re: Gimme a beat

Origineel geplaatst door sh101

issie nou echt zo vet als ze zeggen?

Nou, Elektron maakt heeeeeeeeel leuke bakjes, heb ik vandaag zelf kunnen vaststellen.

Wat een geluid :{

Was vet!

Ben nu helemaal kapot en morgen wordt het alleen nog maar erger. Toch met iets teveel synths gefriemeld? :)

ps. volgend jaar Ahoy? ;)

Yep, de oren piepen hier ook nog steeds. Het is me duidelijk geworden waarom Da Goose van die goede oordoppen gebruikt, wat een muur van geluid zeg! :stupid

Hoewel ik Twin-X en Equate gemist heb, denk ik dat het hoogtepunt van de avond toch wel het optreden van Pjotr-G was: een kleine, maar effectieve setup waarmee de hele zaal in resonantie gezet werd en muziek waar iedereen van uit z'n pan ging. :halleluja

Oh ja, natuurlijk ook een petje af voor de organisatie. :halleluja

Ziet er bijzonder leuk uit allemaal! Dat het allemaal maar zo even georganiseerd wordt zeg, kudos!

Heb gisteren alleen maar het geluid van radiatoren met een kwastje mogen beluisteren... alsof je een MS10 in de wasmachine gooit. :(

Hee BamBam,

Heb jij 's avonds de livesets nog opgenomen. Ik ben namelijk na de eerste set al gegaan en heb dus een hoop gemist. Ik ben benieuwd. Ik ben ok benieuwd naar die paar honderd fotos die jij (en een hoop anderen) hebben genomen. Leuk, die digitale toestelletjes.

in de jaarbeurshallen zeker! ;)
ziet er geweldig uit, balen dat ik hier zat te werken........ meer fotos en verhalen voor de achterblijvers! ;)

mijn dag was goed....ik heb op een 909 geramd...ik ben verliefd :D (btw machinedrum runner-up GEIL)

S'middags was retestoer...maar s'avonds dat sloeg gewoon echt helemaal nergens meer op zo stoer ;)

Schaapje, Equate; bedank!

Origineel geplaatst door bambamstudio

ik kan al iets verklappen:

het is nog niet 100%, maar volgend jaar in Utrecht.

hallo allemaal, te eerste vond ik het ook echt machtig.veel kabaal en soms was het nog best leuk, qua samen hang van alle setjes bij elkaar. moet volgend jaar zeker terug komen. wij (marten en ik) hadden aangegeven om het in utrecht de doen.we gaan kijken of we een leuke lokatie kunnen vinden, maar dat moet geen probleem zijn.en als het gewaarderd wordt dat wij die meeting gaan organiseren.

we houden jullie op de hoogte

groet bass-molecules

Laatst gewijzigd:
Veel herrie maken al die synths!
Het was erg de moeite waard en gezellig. Mijn petje af voor alle optredens die die avond zijn geweest tijdens het afsluitend feestje!
DSF organisatie: bedankt!

Back