hoe was de meeting??

Origineel geplaatst door bass-molecules

en dan te bedenken dat de eigenaar er 4 heeft.:halleluja

Ja, maar dat is niet eerlijk, hij heeft ze zelf gemaakt. Maaruh, als hij er nog een kwijt wil dan hoor ik het wel he.

ff krediet waar krediet due:

Schaapje, supervette liveset die je niet in n hokje kan duwen....relaxed!

Twin-X & Oxy-Yan, helaas maar de halve set kunnen horen (auto inladen, sorry), maar wat ik hoorde was erg stoer en stampte lekker door! yeeha

Heeyyyy Mensen... Ben net wakker! (Ik heb vrij genomen... moehahahahaaA). Wat een toffe dag zeg. Leipe muziek gehoord, lekker gegeten, toffe acts gezien (PJOTTIE RULEZ!) en ook nog eens een grote groep complete weirdo's ontmoet.

Ik heb wel een beetje spierpijn in mijn been van het lange rijden (2,5 uur heen en 2,5 uur terug), maar als het vanavond nog een keer was dan was ik weer in de auto gestapt!

Ik heb redelijk wat pics genomen, ik zal ze zo even sorteren en probeer ze op een of andere manier online te gooien.

Organisatoren bedankt! Toffe locatie!

als er nog iemand ruimte zoekt voor pics geef ff een gil dan kan ik wel ff wat regelen

ff een kort verslag nu ik wakker ben

-aantal synths en freak was erg leuk alleen die gasten van die machinedrum gingen soms te hard met hun geluid.
-organisatie was verder echt goed zeker voor de exposanten alls goed geregeld (petje af).
-eten en drinken prijzen/kwaliteit niks op aan te merken.
-dj bambam technisch ok maar niet mijn smaak qua house.
-optreden schaapje was erg leuk niet te allerdaags.
-pjot was erg leuk kreeg heel de zaal los met ze eerste set
-da goose verdommme wat draai jij hard zeg (lekkerrrrrrrrr)
-twin en oxy ook erg leuk alleen moest ik echt naar huis op een gegeven moment.

conclusie.... morgen weer? (kom maar op met die fotos)

Origineel geplaatst door mono-poly
ff een kort verslag nu ik wakker ben

-aantal synths en freak was erg leuk alleen die gasten van die machinedrum gingen soms te hard met hun geluid.

Dat heb je altijd als je voor het eerst een echte drumcomputer hoort...:duivels:

MIJN GOD WAT ZIJN JULLIE ALLEMAAL LELIJK VAN DICHTBIJ!! ;) ;) >:| 8o)

hahaha nee echt een supermooie dag gisteren, om niet te zeggen; productief. dankzij de DSF meeting kunnen jullie naar alle waarschijnlijkheid in de nabije toekomst een samenwerkingsverband tussen Nick Nova en Cyan Circle tegemoet zien.
en dat wordt niet verkeerd...8P

de acts waren perfect [allemaal ja!]
de DJ's ook [en zeker Jean in het cafe! lekker! dank u!]
iedereen zag er anders uit dan ik verwacht had
en de wiet was lekker

rest mij nog te zeggen: NOG EEN KEER! NOG EEN KEER!

Origineel geplaatst door omiel
Hee BamBam,

Heb jij 's avonds de livesets nog opgenomen. Ik ben namelijk na de eerste set al gegaan en heb dus een hoop gemist. Ik ben benieuwd. Ik ben ok benieuwd naar die paar honderd fotos die jij (en een hoop anderen) hebben genomen. Leuk, die digitale toestelletjes.

Yep, heb alles opgenomen tot na de set van Twin-x

Origineel geplaatst door bambamstudio

Yep, heb alles opgenomen tot na de set van Twin-x

Heel mooi. Ik hoor wel als het e.e.a. ter bechikking komt (CD-tje neem ik aan?)

ik heb nog 200 foto's en 2 mpg-jes van 1 minuut (pjotr & da goose) op mijn toestel staan die ik jammer genoeg morgen pas kan uploaden. dus die hebben jullie nog van me te goed.

ik kan namens de organisatie zeggen dat wij het erg geslaagd vonden en ik wil iedereen die spulletjes meegebracht heeft, opgetreden heeft, gedraaid heeft of gewoon als bezoeker kwam hartelijk bedanken voor een geweldige 1e DSF meeting.

tot de volgende meeting!

ten eerste ik vind de MD een lelijk apparaat.
ten tweede het ging me om het volume

Loop maar wat te fukken... Heb diep respect voor je gearlist, geloof me... :halleluja , en het ging idd zo nu en dan wat hard,
maar aan je setup te zien ben je een kenner, wat vond je van het geluid?

geluid ja ik weet het nog niet
maar het lijkt me voor me zelf een vreselijk apparaat omdat ik dan weer ken gaan editten op een lcd. ik vond die kicks die ik hoorde nou niet zo geweldig ja die uit die mini :)

die uit die mini :)

IDD, daar is geen discussie over mogelijk...:{

Heren heren, goed te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad, en aan de foto's te zien kon het ook niet anders :)

Tja, dat ik wat heb gemist wist ik al van tevoren, maar goed, je kan niet alles hebben. Gewoon omhoog blijven kijken en hopen op betere tijden ;)

Zo te horen een fantastisch feeest.... erg leuk om te horen, wil er volgend jaar ook heeel graag bij zijn ;) ;) ;)

Back