Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door De Toverkoning
... Hoe kwam het dan dat je 225 piek moest betalen voor het invoeren van een MC202?...
Origineel geplaatst door oozi
en, Toverkoning, dan heb ik nog een vraagje aan jou:
ik zie in je sig dat je ook een LinnDrum (ook een LM-2?) hebt.
heb je hier toevallig ook een manual van? daarvoor zou ik je namelijk erg erkentelijk zijn...
Origineel geplaatst door oozi
geen flauw idee. postbode stond aan de deur met 't verzoek of ik ff f225,- wilde betalen. ik: hè? hoezo? dat ding heb ik al met creditcard betaald....nou dan nemen we 'm weer mee terug. ik: nee nee wacht ff...
't duurde zowiezo dik lang (4 maanden) voor ik 'm had. maar het heeft iets te maken met de manier van verzenden, vermelding op het pakket, geschatte waarde, ofzo.
die van mij is via duitsland gegaan, misschien dat dat ook scheelt.
weet iemand anders hier iets meer van misschien?
want ik heb met DVD's en kleine pakjes uit de US anders nooit problemen. en pas geleden met m'n LinnDrum, die in een enorme doos zat, hoefde ik ook nix extra af te rekenen.
zou wel fijn zijn als iemand me (ons?) hier wat meer over zou kunnen vertellen.
Ik heb gehoord dat als je apparatuur besteld in de US dat je er dan op moet laten zetten dat het om computerbenodigdheden gaat. Dan gaat de afhandeling vlotter, en je hoeft geen douanerechten te betalen. Iemand ervaring?

Origineel geplaatst door Twin-x
een truc is dat de partij die pakket verzend een waarde van 100 dollar of minder als waarde van het pakket moet vermelden. Het nadeel is dat de verzend verzekering dus dan ook niet meer uitkeert als dat bedrag.
Ja opengooien alle grenzen ben ik een voorstander van![]()
Ja heb ik! Ik kan hem wel voor je kopiëren...