Patser thread

:-)

Mooi die Waves...zijn die echt zo lastig om te fixen?

Het schema maakt veel duidelijk.
Maar er zijn veel hardware patches uitgevoerd die dan weer niet in het schema staan.
Tevens zijn er een paar aanpassingen nodig om de stabiliteit van het systeem te verbeteren.
Maar goed, we dwalen af....
Foto's aub :)

en dat staat daar dan maar stof te happen, we komen binnenkort wel even helpen (spul naar buiten dragen), busje is geregeld. :D
dat is allemaal al geregeld....
vrijwel alles op de foto is al opgehaald door de nieuwe eigenaren...
er staat nu een schandalige 4 voice Wiard/Malleko modulair voor in de plaats :{

de wave ken ik helemaal niet.... :bekdicht:
wel een mooie patsfoto zo met zn 3-tjes :okdan:

Digitaal patsen mag toch ook wel?

Attachments

• digi01102010.jpg
    digi01102010.jpg
    57,8 KB · Bekeken: 124
Ja, maar het ging er toch om dat je van hetzelfde apparaat meerdere exemplaren hebt staan?

Nou, dan ga ik ook ff valsspelen :D Hier mijn verzameling kleine Roland machientjes....

attachment.php

waar?

ja dat zijn wel hele kleine roland machientjes - met het blote oog niet waar te nemen.

:D hehe.... maar wat maf, ik zie zelf gewoon de foto die ik geplaatst heb in deze thread :?

Ik ga even kijken of ik dit kan herstellen.

Ik heb weer lopen goochelen (niet googelen) met die bijlage volgens mij ;)

Zo beter?

attachment.php

Attachments

• IMG_0435 19-02-14.jpg
    IMG_0435 19-02-14.jpg
    81,6 KB · Bekeken: 119
da's een sh1 toch? best zeldzaam.

als ik er een mocht uitkiezen van het plaatje, werd het de tr808. hoewel ik m ook weer weg zou doen waarschijnlijk, omdat ik altijd de TOM aanzet als ik drums wil. maar m gewoon laten lopen naar die kick (lekker laag en kort) luisteren en dan elke tweede tel die heerlijke snappy snare...... niet te imiteren geluid.

da's een sh1 toch? best zeldzaam.

Is inderdaad een SH-1. Ben er erg blij mee want hij klinkt superlekker (rauwer dan bijv. een SH-101) en hij is ook nog eens in topstaat. Ik zeg het niet gauw, maar aan deze bak is echt geen krasje of kraakje te bekennen, ondanks de leeftijd. En dat kan ik van mijzelf eigenlijk niet meer zeggen :dubbel:

Aha, dat is wel makkelijk ja. Ik stuur de synth van de MC-202 nooit aan met CV / Gate, maar als je dat wel wilt zit je inderdaad niet te wachten op die vertraging.

Maarre, gebruik jij er twee en dan ook nog eens 2 x een MS-20? :)

tr808. hoewel ik m ook weer weg zou doen waarschijnlijk, omdat ik altijd de TOM aanzet als ik drums wil. maar m gewoon laten lopen naar die kick (lekker laag en kort) luisteren en dan elke tweede tel die heerlijke snappy snare...... niet te imiteren geluid.

Zo hee komt dat uit jouw mond.. 8)

Aha, dat is wel makkelijk ja. Ik stuur de synth van de MC-202 nooit aan met CV / Gate, maar als je dat wel wilt zit je inderdaad niet te wachten op die vertraging.

Maarre, gebruik jij er twee en dan ook nog eens 2 x een MS-20? :)

Ik heb de andere 202 niet meer, die ik heb ondertussen verkocht. De gemodde heb ik nog.

Verder is de 2e MS20 op de foto niet van mij, maar van forumlid MikeJarod. Ik heb wel 2 MS20's en die gebruik ik allebei (icm MS10 en 50). Leuk om 5 osc geluiden te maken. In principe is het meer een layer van verschillende texturen natuulk, maar toch!

Back