Patsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Liegen is de werkelijk bewust verdraaien, in verleden, heden en toekomst.
Patsen maakt juist gebruik van die werkelijkheid, want je moet het natuurlijk wel hebben, waar je ook mee patst.

precies ... daarom vindt ik de defintie van patsen in de vandale ook een beetje raar ...

opscheppen in mijn ogen is: dingen verdraaien, dingen proberen mooier te laten overkomen dan t is, overdrijven, staat bij mij gelijk als liegen, aangezien je niet de waarheid verteld ...

De VanDale heeft ook de wijsheid niet in pacht. Dat erkennen ze ook en daarom staat er altijd één woord in de uitgave dat niet bestaat. Als er een nieuwe uitgave komt wordt het woord uit de vorige gepubliceerd. Het is een grote eer om als samensteller te worden gekozen en het nieuwe woord te mogen verzinnen.

Dus al iemand zegt; "Het staat in VanDale," dan mag je gerust antwoorden: "Nou, en?"

Wout

Ik wil best een foto posten van mijn lul in volle glorie! Alleen zijn de forumbazen daar minder blij mee..

...die vlieger gaat niet op!

Om een beetje 'normaal' te patsen:

On Fire "truckstop armageddon" (2006 -Shield Recordings-)
On Fire are a good hardcore band hailing from The Netherlands playing a sort of blend of hardcore music between The Hope Conspiracy, American Nightmare, Give Up The Ghost, Paint The Town Red and Bars: "truckstop armageddon" is their new release out now via Shield Recordings, a young fine-indie-hardcore label, a good promise on the scene. This full length is everything about awesome hardcore and traditional breakdowns (Sick Of It All style) twisted of rock 'n 'roll and slighted of heavy-metal in short parts. On Fire bring 'roll stuff back to hardcore, creating a cool line, an energetic style that only American bands have. Compliments. The vibe of hardcore/punk roots gets modernized pushing on solid compositions, fast chords, speed double-wuck tempos and awesome growls. This release can upset everyone will listen it, with its own singalongs, the inventive breakdowns: straight-forward potent new school hardcore full of energy and rock!!!
One of the big surprises of the year, trust me.
Walter

Vote: 9/10

Heerlijke review!! Ben ik best trots op eigenlijk!

Origineel geplaatst door MindBleep
Ik heb een Casio telt dat ook als patsen??:engel:

Jawel hoor....

....maar ik ben niet onder de indruk.....want ik heb een Moog :D

Origineel geplaatst door Alexander
Heerlijke review!! Ben ik best trots op eigenlijk!

Nah...

Als het nou door Willem Duys geschreven was...
Desnoods Herman Stok...

:D

Wout

Zou die Herman Stok nog leven of hebben ze doorgekregen dat die man altijd al dement is geweest...?

It's only Rock 'n Roll but we like it...

5222-main.jpg

...en wat ouwe lullen van ons vinden? Gehehehe!

Origineel geplaatst door Alexander
Ik wil best een foto posten van mijn lul in volle glorie! Alleen zijn de forumbazen daar minder blij mee..

Geloof mij als ik zeg dat t niet alleen de forumbazen zijn die hier minder blij mee zouden zijn :D
Maar goed, ga gerust je gang .. hebben de forumbazen ook weer iets te doen ... daar zijn ze voor toch?

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Geloof mij als ik zeg dat t niet alleen de forumbazen zijn die hier minder blij mee zouden zijn :D
Maar goed, ga gerust je gang .. hebben de forumbazen ook weer iets te doen ... daar zijn ze voor toch?

Gehehhe, ik heb hem door, jullie zien me liever gaan!

Ik pas wel op.. ik heb zo mijn pispaaltjes! Ik laat de forummoderators lekker met rust!

Ik pats gewoon lekker door met mijn vrouwen en tattoos:

adrianamini2.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back