Patsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Wie beweert dat ik de waarheid spreek?
Maar het kan ook wel...

;)

Dit is "Wat is er mis met patsen?" thread.
Waarom zou ik geen bekende Nederlanders in m'n kennissen en vriendenkring kunnen hebben?
Omdat jij ze niet hebt?
En daarom mag ik ze ook niet hebben?

Wel, er zijn tijden dat ik bepaalde televisiepersonalities vaker in m'n woonkamer zie dan op de televisie.

Ik heb zelfs twee keer een BN'er in de dop les mogen geven.
Of dat iets met hun carrière te maken heeft gehad...?

Ik heb zelfs een schoonzus die ooit in GTST speelde...
Nou ben ik daar niet zo heel erg trots op, maar ja, met haar talent nog een hele prestatie :)

Pats, pats en PATS

:D

Maar ik word er heus geen beter of slechter mens van, hoor.
Ook financiëel ga ik er niet op vooruit.
En op de televisie kom ik helemaal niet.

Maar je hebt gelijk...
In Nederland mag je daar niet over praten.

Maar ook typisch Nederlands.
Bekenden, die ons opbellen of zus-of-zo iets voor hun kan doen.
Of wij even een 'vriendendienstje' willen regelen.
Deze week nog tot twee keer toe gebeurd.
Hup, naar de impressario, daar moet je wezen.

Wout
die heus niet 55 jaar lang uit z'n neus heeft zitten eten

Wat een rammelverhaal, Wout.
Jij mag natuurlijk best bekende mensen in je vrienden (of kennissen) kring hebben, en echt niet alleen omdat ik ze ook heb. Mij zegt het begrip trouwens weinig. Niets eigenlijk. En dat is eigenlijk wat ik bedoel. Je komt met allemaal van die oppervlakkige dingen aan en je kan rationaliseren wat je wil, ik lees je.
En bedenk bog even dat een tv-personality niet meteen een persoonlijkheid hoeft te zijn.
Patsen met dit soort 'kwaliteiten'is niet erg, maar een beetje triest is het wel.

Origineel geplaatst door Leo
Patsen met dit soort 'kwaliteiten'is niet erg, maar een beetje triest is het wel.

Wat is dat toch met dat triest vinden? Een natuurlijk mechanisme dat in werking wordt gesteld om een bepaald gebrek goed te maken? En dan ook nog op zo'n veelzeggende manier.

Origineel geplaatst door fuse
Wat is dat toch met dat triest vinden? Een natuurlijk mechanisme dat in werking wordt gesteld om een bepaald gebrek goed te maken? En dan ook nog op zo'n veelzeggende manier.

Waarschijnlijk wel joh. Diep. Erg diep.

Maar ook weer een beetje warrig hè, dat houdt de pretentie wel overeind. Mooi.

tsja

tsja

Ik zou een antwoord schrijven, maar ik heb er helaas de tijd niet voor.

het schoot me net op tijd te binnen dat ik vanmiddag met mijn Bell 222 naar de Rolls dealer moet om de nieuwe wagen te bekijken. Misschien dat ik er nog een stuk of 5 plasma tv schermen in laat zetten. Daarna moet ik even naar de zaak. Dan snel door naar een boer met grote tractor, ik heb mijn Hummer in de drek laten vastlopen.

Hoe dan ook, ik ben zo'n patser, al verdien ik rond de 225.000 euro netto per maand. Ik wil ook niet in de Quote 500 lijst staan met mijn hele vermogen van een paar tientallen miljoennen, weet ik veel, ik zie mijn accountant maandag pas weer. Enfin, ik stop, ok wil eigenlijks vanaavond even met de boot naar Engeland varen om zondag ff te racen in mijn nieuwe F1.

Met dure groeten, NyaH

Re: tsja

Re: tsja

Origineel geplaatst door NyaH
Ik zou een antwoord schrijven, maar ik heb er helaas de tijd niet voor.

het schoot me net op tijd te binnen dat ik vanmiddag met mijn Bell 222 naar de Rolls dealer moet om de nieuwe wagen te bekijken. Misschien dat ik er nog een stuk of 5 plasma tv schermen in laat zetten. Daarna moet ik even naar de zaak. Dan snel door naar een boer met grote tractor, ik heb mijn Hummer in de drek laten vastlopen.

Hoe dan ook, ik ben zo'n patser, al verdien ik rond de 225.000 euro netto per maand. Ik wil ook niet in de Quote 500 lijst staan met mijn hele vermogen van een paar tientallen miljoennen, weet ik veel, ik zie mijn accountant maandag pas weer. Enfin, ik stop, ok wil eigenlijks vanaavond even met de boot naar Engeland varen om zondag ff te racen in mijn nieuwe F1.

Met dure groeten, NyaH

Nou ik weet niet of ik jou nog een Rolls wil leveren, maar ok, je mag me boot wel ff lenen en dan mag je ff op mijn circuit racen zondag in Engeland.
Oh ja, je hoeft niet op de zaak te komen, je krijgt van mij een vrije dag.

:D :D :D

... maar een beetje triest is het wel.

Het laatste wat ik ervaar, triestheid.
Het is niets anders dan van het leven genieten en geloof me, levensgenieters hebben meer plezier in hun leven en hebben over het algemeen meer sociale contacten dan diegenen, die het genieten van het leven afkeuren. En ik bedoel heus niet alleen lekker eten en drinken, maar gewoon ervan genieten. Blij zijn dat je er bent en dat die anderen er ook zijn.

Ik verkeer in de gelukkige positie dat als ik door de weeks een Memory Moog, een Prophet V, een Oberheim Four Voice en nog zo'n vijftig verschillende synths wil bespelen, dat ik dat gewoon kan doen (als ik genoeg stopcontacten heb) Dat voorrecht heb ik niet verkregen door triest te wezen :)

Maar waar het om gaat in deze zijdiscussie, is eigenlijk het feit dat het niet goed zou zijn voor een vijftien jarige jongen een vader van zeventig te hebben. Ik weet zeker dat ik het levensgenieten op mijn zoon zal overbrengen, want daar kom je naar mijn mening het verst mee.

Maar beste Leo, je denkt dat je me kunt lezen en je komt best wel een heel eind, maar m'n leven genieten, dat kan je niet :)

Wout

Jemig hé, patsen met een goed leven...
Da's waarschijnlijk de nekslag...

PS Ik zeg trouwens nergens dat anderen geen goed en leuk leven hebben, hoor

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar beste Leo, je denkt dat je me kunt lezen en je komt best wel een heel eind, maar m'n leven genieten, dat kan je niet :)

Shit Wout, ik wilde je gewoon helpen en een tip geven, maar nu is het net of jij er een wedstrijdje van wil maken en ik ben niet zo competitief ingesteld. Ik haak maar af.

Ongeveer 19 centimeter, maar als het er erg hard aantoe gaat wil ie nog weleens een centimeter of twee verder uitrekken, verder is ie niet al te dik, niet krom en heb ik er altijd complimenten over gehad, van mannelijke klasgenootjes in de kleedkamer op de basischool, tot mijn voormalige vriendinnetjes!

Als ik naar hem kijk vergeet ik al mijn zorgen en denk ik:

"Ach, ik heb altijd jou nog, mijn jong!"

Re: Re: tsja

Re: Re: tsja

Origineel geplaatst door richard2000
Nou ik weet niet of ik jou nog een Rolls wil leveren, maar ok, je mag me boot wel ff lenen en dan mag je ff op mijn circuit racen zondag in Engeland.
Oh ja, je hoeft niet op de zaak te komen, je krijgt van mij een vrije dag.

:D :D :D

wanneer heb ik jou eigenlijks aangenomen?

doet er niet meer toe: your fired

bij de weg: ik heb zojuist een financieel medewerker van mij de opdracht gegeven om minstens 70% van jou aandelen te kopen, ik ben dus nu eigenaar van jou bedrijf.

overigens, laat die rolls maar zitten, ik ga voor een Enzo.

Shit Wout, ik wilde je gewoon helpen en een tip geven, maar nu is het net of jij er een wedstrijdje van wil maken en ik ben niet zo competitief ingesteld. Ik haak maar af.

Dan moet je misschien toch wat duidelijker formuleren.
Gewoon wat je hulp en je tip is.
Ik reageerde alleen op het begrip 'triest'

Misschien is het soms wel eens belangrijk, en dit is niet alleen aan jou (Leo) gericht, dat het hier niet een chatbox is, dus snel antwoorden, maar een discussieforum, dus jezelf wat meer tijd gunnen een verhaal wat duidelijker te stellen.

Maar welke hulp heb ik volgens jou dan nodig?

Wout

zo'n kleintje en dan nog patsen ook?

zo'n kleintje en dan nog patsen ook?

Origineel geplaatst door Alexander
Ongeveer 19 centimeter, maar als het er erg hard aantoe gaat wil ie nog weleens een centimeter of twee verder uitrekken, verder is ie niet al te dik, niet krom en heb ik er altijd complimenten over gehad, van mannelijke klasgenootjes in de kleedkamer op de basischool, tot mijn voormalige vriendinnetjes!

Als ik naar hem kijk vergeet ik al mijn zorgen en denk ik:

"Ach, ik heb altijd jou nog, mijn jong!"

mijn vriendjes konden over hun fiets lullen, nou ik kon over mijn lul fietsen.....

nu jij weer

fjoesz is nu 31 en leert nu pas echt waardevolle dingen van zn ouders
dat is wat ik bedoel
veters strikken had ik ook van mn ouwere zus kunnen leren

maar goed, had ik al gezegd dat ik een bmw heb?
nee?
ik heb een bmw!
(staat wel bij de garage trouwens, maar dat hoort niet in deze draad)
dat is pas van t leven genieten.. van A naar B in een apparaat waar je zo'n dikke plasser van krijgt als alex heeft
onderweg naar je vitale ouders met 5 miljard in je kontzak om onderweg nog even ergens een synthje op te pikken.
natuurlijk met een wat jongere vriendin naast je die je goddelijke lichamelijke status continu oraal bevestigt
enige minpuntje is dat er op maandag weer gewerkt moet worden.. maar goed, heb ook wel weer een hele gave baan..
dus al met al heeft fjoesz t niet eens zo slecht voor mekaar

8D

Origineel geplaatst door fjoesz
dat is wat ik bedoel

nee?
ik heb een bmw!
dat is pas van t leven genieten.. van A naar B in een apparaat waar je zo'n dikke plasser van krijgt als alex heeft
onderweg naar je vitale ouders met 5 miljard in je kontzak om onderweg nog even ergens een synthje op te pikken.
natuurlijk met een wat jongere vriendin naast je die je goddelijke lichamelijke status continu oraal bevestigt
enige minpuntje is dat er op maandag weer gewerkt moet worden.. maar goed, heb ook wel weer een hele gave baan..

8D

:biertje:

Origineel geplaatst door fjoesz
dat is wat ik bedoel

nee?
ik heb een bmw!

8D
5 Miljard en alleen 1 BMW?
Valt me een beetje tegen Fjoesz...

Okay, we patsen aardig en maken grappen, maar daar gaat de eerste vraag eigenlijk niet over.

Wat is er nou mis als je ergens erg enthousiast over bent om dat in het algemeen te uiten?
Je hebt een te gekke synth weten te scoren, al heb je er jaren voor krom moeten liggen, en het is een duur en zelfdzaam apparaat, waarom mag je dan niet jubelen? Wat is daar mis mee?

Ik durf gerust en blij te uiten:

IK HEB EEN FANTASTISCHE VROUW!

Is dat nu triest?
Mag alleen zij dat weten of hoogstens de naaste familie?

Ik durf nog veel verder te gaan!

IK HEB HEERLIJKE SPRUITJES GEGETEN!!!

Wout
die geleerd heeft dat vrolijke mannen eerder een leuke vrouw krijgen dan sacherijnige

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back