Otlen
Lid
Amerikanen patsen wel, die vinden altijd dat hun land het beste van de wereld is (dat denken nederlanders trouwens ook, sterker nog, nederlanders denken dat elke allochtoon naar NL komt omdat het hier beter is...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door j0ris
Wat vind jij dan van mensen die wel koeien maar geen honden en katten eten?![]()
En zo denk jij volgens mij dus ook over mensen die op het materieel vlak aan het patsen zijn. Je veroordeeldt ze zonder ze echt goed te kennen.Origineel geplaatst door j0ris
Dat jij dan meteen denkt dat ik mezelf moreel superieur vind zit meer in jouw hoofd dan de mijne hoor.

Origineel geplaatst door C738
Nee, dan rokers:
'Kijk mee eens, ik eet vuur... Sjonge jonge jonge wat ben ik toch stoer... *blaast nonchalant een kringetje* ik eet niet alleen vuur, ik speel er ook nog mee.'
Rokers zijn patsers, helemaal als ze zo'n vreselijke *plingggg* zippo hebben waarmee ze luidruchtig aankondigen dat ze een peuk op gaan steken.
-C-
Origineel geplaatst door Richard2000
Ik vind het Vaticaan met zijn paus in Italie er toch erg patsig uit zien....
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Het is nog erger!
Eigenlijk is het welvaren hier op aarde een teken dat God besloten heeft je na je dood in de hemel op te nemen.
Dat afschuwelijke verhaal van de predestinatie...
Wout

Origineel geplaatst door trash
Je rookt niet voor een ander![]()
Je rookt niet voor een ander![]()
Origineel geplaatst door BananaWorld
Iedereen wil in een mooi huisje wonen, leuke auto voor de deur hebben staan en mooie kleding dragen. Niets mis mee.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Je stopt ook niet voor een ander.
En een scheet snuif je ook vaak onbedoeld op van een ander.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ja, laatst nog in een overvolle tram.....en iedereen natuurlijk heel onschuldig voor zich uitkijken![]()

Graaicultuur. Hebbe hebbe hebbe.
Origineel geplaatst door mc_kwok
Als dat geen stempel heeft gedrukt op onze manier van denken al die jaren, dan eet ik mijn schoen op.![]()
Origineel geplaatst door richard2000
Nou.., wij wisten allemaal in de tram dat JIJ hem had gelaten...![]()