Patsen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Amerikanen patsen wel, die vinden altijd dat hun land het beste van de wereld is (dat denken nederlanders trouwens ook, sterker nog, nederlanders denken dat elke allochtoon naar NL komt omdat het hier beter is...)

Origineel geplaatst door j0ris
Wat vind jij dan van mensen die wel koeien maar geen honden en katten eten? ;)

Chinezen bedoel je? Daar heb ik geen problemen mee. Die noemen zichzelf geen vegetariers. Ze mogen zichzelf wel carnivoren of omnivoren noemen, dat laatste alleen als ze ook groenten eten natuurlijk.

-C-

Origineel geplaatst door j0ris
Dat jij dan meteen denkt dat ik mezelf moreel superieur vind zit meer in jouw hoofd dan de mijne hoor.
En zo denk jij volgens mij dus ook over mensen die op het materieel vlak aan het patsen zijn. Je veroordeeldt ze zonder ze echt goed te kennen.

Origineel geplaatst door trash
The Top 10 Posters

klik <--------------- patser!!

Crap. Ik sta wel erg hoog.. Zit ik helemaal niet op te wachten eerlijk gezegd.. :(

Nee, dan rokers:

'Kijk mee eens, ik eet vuur... Sjonge jonge jonge wat ben ik toch stoer... *blaast nonchalant een kringetje* ik eet niet alleen vuur, ik speel er ook nog mee.'

Rokers zijn patsers, helemaal als ze zo'n vreselijke *plingggg* zippo hebben waarmee ze luidruchtig aankondigen dat ze een peuk op gaan steken.

-C-

Origineel geplaatst door C738
Nee, dan rokers:

'Kijk mee eens, ik eet vuur... Sjonge jonge jonge wat ben ik toch stoer... *blaast nonchalant een kringetje* ik eet niet alleen vuur, ik speel er ook nog mee.'

Rokers zijn patsers, helemaal als ze zo'n vreselijke *plingggg* zippo hebben waarmee ze luidruchtig aankondigen dat ze een peuk op gaan steken.

-C-

Ja man, roken nix voor mij. Ik hou het bij freebasen.

Origineel geplaatst door Richard2000
Ik vind het Vaticaan met zijn paus in Italie er toch erg patsig uit zien....

Precies, en dat is precies waarom de gereformeerde kerk heel anders is dan de Rooms Katholieke kerk waar de paus onderdeel van uit maakt.

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Het is nog erger!
Eigenlijk is het welvaren hier op aarde een teken dat God besloten heeft je na je dood in de hemel op te nemen.
Dat afschuwelijke verhaal van de predestinatie...

Wout

Predestinatie brengt alleen onzekerheid mee, geen patserij. Niemand wist zeker wie er naar de hemel ging. Nogmaals: ik probeer geen religieus punt te maken, maar een geschiedkundig punt. Wat werd er door de patstoor geleerd vroeger?
- Iedereen is zondig;
- Iedereen is gelijk;
- Niemand weet zeker of ie naar de hemel gaat.

Als dat geen stempel heeft gedrukt op onze manier van denken al die jaren, dan eet ik mijn schoen op. :D

Opvallend is trouwens dat volgens mij de meest succesvolle draad op het forum een "pats" thread is...studio annex crib (deel 1-10 ondertussen). ;)

Je rookt niet voor een ander :D

Ach soms heb ik gewoon zin om een avondje passief mee te roken. Op zijn tijd wel lekker en het kost je ook nog eens niets.

Laatst was ik op groningen centraal en daar stonden twee lekkere rookstertjes te rookpaaldansen.

sexy hoor... smokinnnn'!

-C-

Patsen is ergens wel gezond hoor. Soort van onderscheiding van de rest. Maar er zijn natuurlijk grenzen aan. Volgens mij ligt die ergens waar arrogantie begint.

Iedereen wil in een mooi huisje wonen, leuke auto voor de deur hebben staan en mooie kleding dragen. Niets mis mee.

Origineel geplaatst door BananaWorld
Iedereen wil in een mooi huisje wonen, leuke auto voor de deur hebben staan en mooie kleding dragen. Niets mis mee.

Graaicultuur. Hebbe hebbe hebbe.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Je stopt ook niet voor een ander.

Dat doet de industrie ook niet, met hun stralingen gassen en weet ik wat voor uitstoot.
En een scheet snuif je ook vaak onbedoeld op van een ander.

En een scheet snuif je ook vaak onbedoeld op van een ander.

Ja, laatst nog in een overvolle tram.....en iedereen natuurlijk heel onschuldig voor zich uitkijken :engel:

Graaicultuur. Hebbe hebbe hebbe.

Idd, je bent pas cool als je ergens in een klein houten hutje in the middle of nowhere woont, kookt op je kolenkacheltje en kleren draagt die niet modieus zijn maar lekker lang meegaan, ondanks die paar gaten.

Maar da's dan ook een vorm van patsen he........................... alleen dan 'anti-patsen'.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Als dat geen stempel heeft gedrukt op onze manier van denken al die jaren, dan eet ik mijn schoen op. :D

tssssk tsssk, patser

Origineel geplaatst door richard2000
Nou.., wij wisten allemaal in de tram dat JIJ hem had gelaten...:D

Ja! Ik was die ene met "HOOIHUIS" op z'n shirt :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back