Heb wel SF al eens bekeken via een Xbox, een PS2, openbare computer van de kantine van een vakantiepark, En in de bibliotheek als mijn vriendin een boek aan het zoeken is..
Vanaf de bank, bij mijn ouders, school, vanuit bed, vanaf de wc, op de achtergrond de chat laten draaien terwijl je ligt te krikken.. boekhandel/chatcafe in Praag
Mmm... vanuit de lokale VVV in een durpje in het midden van Zweden, da's geloof ik m'n persoonlijke afstandsrecord.
Echt rare lokaties kan ik me verder niet heugen. Komt vast nog wel een keer...
Provo, Utah (of all places) is wel het verste weg voor me.
En verder nog in Kopenhagen, Malmö, Landskrona, Oslo, Frankfurt, Hamburg, Barcelona, London, Manchester, Milton Keynes, Belfast, Dublin, Cork, Parijs, Warschau, Krakau, Milaan en het vreselijke Brussel...
Meestal maak ik iedere ochtend een paar screenshots..voor in de tram.
Maar niet overdreven veel dat je zegt, een stuk of 20.
Marktplaats Te Koop /ruil aangeboden heb ik inmiddels ingebonden en bewaar ik een lederen opbergcassette
vanuit Oudjia (marroko) is mijn afstandsrecord, maar ook al vanuit birmingham, london, manheim, keulen, hamburg, parijs, sevilla ...
vooral Oudjia was prehistorisch qua snelheid, normaal is dit forum 5 a 15 min werk om door te gaan en hier en daar te posten, in Oudjia was het 2uur om efkens door te gaan met de 33kps verbinding met massa's lag op.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.