Op welke plekken heb je het synthforum bezocht?

Bartology

Big member
Vreemde, leuke plaatsen, in bed, in het buitenland, op je werk weet ik het.....

Heb wel SF al eens bekeken via een Xbox, een PS2, openbare computer van de kantine van een vakantiepark, En in de bibliotheek als mijn vriendin een boek aan het zoeken is..

Laatst gewijzigd:
Als er ergens een PC met internet staat, loop ik meestal even over het forum.
Geen weirde plaatsen, eigenlijk.

Mmm... vanuit de lokale VVV in een durpje in het midden van Zweden, da's geloof ik m'n persoonlijke afstandsrecord.
Echt rare lokaties kan ik me verder niet heugen. Komt vast nog wel een keer... :D

Provo, Utah (of all places) is wel het verste weg voor me.
En verder nog in Kopenhagen, Malmö, Landskrona, Oslo, Frankfurt, Hamburg, Barcelona, London, Manchester, Milton Keynes, Belfast, Dublin, Cork, Parijs, Warschau, Krakau, Milaan en het vreselijke Brussel...

Jeez' wat een verslaafden.. :D

Ik gewoon thuis of bij m'n pa&ma thuis.

Meestal maak ik iedere ochtend een paar screenshots..voor in de tram.
Maar niet overdreven veel dat je zegt, een stuk of 20.
Marktplaats Te Koop /ruil aangeboden heb ik inmiddels ingebonden en bewaar ik een lederen opbergcassette :eureka:

Ik vond 't in 2004 in Hongarije op vakantie in een hotel dat eigenlijk net ging sluiten al ver weg. Ook echt antieke snelheden :D.

Ik bezoek het Synthforum bijna exclusively from mijn bed :P

Laptops heerschen! 8)

vanuit Oudjia (marroko) is mijn afstandsrecord, maar ook al vanuit birmingham, london, manheim, keulen, hamburg, parijs, sevilla ...

vooral Oudjia was prehistorisch qua snelheid, normaal is dit forum 5 a 15 min werk om door te gaan en hier en daar te posten, in Oudjia was het 2uur om efkens door te gaan met de 33kps verbinding met massa's lag op.

Back