(onzin)het beste nummer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DRe

SSM spacestation
(onzin)het beste nummer

Stel je wordt onvoerd door de cia en je wordt gemarteld, ze doen je een koptelefoon op met muziek. naar welke nummer(artiest) kan jij een maand luisteren als het moet. het mag maar een nummer zijn.

ehmmmmmm......................

the beauty of silence? ;)

ikz al niet zeggen het beste nummer maar gezien de situatie zou ik iets kiezen wat erg lang duurt aangezien je het dan een minder aantal keer hoort dan een kort nummer...

Keuze is dus

Suppers Ready - Genesis (live versie over de 24 minuten)

Boards of Canada - Magic Window *complete stilte*
Denk namenlijk dat je van elk nummer wel gek wordt als je het teveel luistert.

ik zou iets pakken wat ik toch al niet kan uitstaan, ik moet er niet aan denken dat ik geen tubular bells meer zou kúnnen hóren!
Dus wordt het iets van 50ct. Dan heb ik in ieder geval die maand om erachter te komen wat ie in godsnaam aan het mompelen - sorry, rappen- is.

Porcupine Tree - Voyage 34
is eigenlijk één nummer van een uur, en je kunt er heerlijk op slapen :)

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ik ga dan toch echt voor de intro-tune van Happy Tree Friends :duivels:

Oh shit he, ik word al helemaal gek door er alleen al aan te denken dat ik dat een maand lang aan moet horen :D :duivels:

Doe mij Twelve Tribes van 4Hero dan maar, lekker rustige muziek, met zo'n hypnotiserende stem er doorheen, val je zo van in slaap.

Deze:

Attachments

• gaaf.jpg
    gaaf.jpg
    16,7 KB · Bekeken: 104
btw, 'k moet zeggen dat ik het wél tof vind van die ontvoerders dat je zelf je muziek uit mag kiezen,
dat spreekt weer voor hen zeg maar.. :D

ik zou kiezen voor "rage agains the machine " -Settle For Nothing - lijkt mij wel een leuk nummer.:duivels:

korn fallin' a-way from me is ook wel leuk

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back