Meeting

Origineel geplaatst door Hover
Heb me alvast ook aangemeld als bezoeker.*D

Het valt me op dat de exposanten, die tot nu toe, zich opgaven, allemaal ofwel vrij unieke of analoge bakkies meebrengen. Zijn gewoon digitale spullen dan niet gewenst of niet interessant genoeg? :frons:

zeker wel! ik heb in ieder geval overal interresse in als er maar een vetsig geluid uit komt!

Origineel geplaatst door Hover
Heb me alvast ook aangemeld als bezoeker.*D

Het valt me op dat de exposanten, die tot nu toe, zich opgaven, allemaal ofwel vrij unieke of analoge bakkies meebrengen. Zijn gewoon digitale spullen dan niet gewenst of niet interessant genoeg? :frons:

Sinds wanneer is een 01v en een rs7000 analoog?

Origineel geplaatst door bambamstudio
En voor diegene die hun gig goed opgenomen wil hebben: ik wil mijn Fostex vf16 ( 16 sporen hd ) wel meenemen!

ooh. daar wil ik graaag gebruik van maken mocht de keus van de organisatie voor een optreden op mij vallen.

yups zelfde geldt hier!

btw, ik "exposeer" de MC-307, om voor eens en altijd al die anti groovebox zeikers de bakkes te snoeren. Digitaal genoeg? :D

Zal aanwezig zijn met de nieuwe Nord Rack 3 en de Elektron Machinedrum.

Tweaken is toegestaan 8)

Laatst gewijzigd:
kan je ook komen als je eigenlijk geen fuck te melden hebt. ben net nieuw hier en heb namelijk zelf pas sinds een half jaar een synth en mpc dus weet er eigenlijk nog niet al te veel van af allemaal. en zijn er nog meer mensen die verder nog niemand op dit forum kennen en ook gaan ? jezus, ik lijk wel een contactgestoorde nerd die een contact add plaatst bij de lokale bejaardedating site :-)
grrreetz
olaf

Tuurlijk:
Je hebt nog tot 15 september om de andere leden te leren "kennen"....dus waarom niet?

Origineel geplaatst door Twin-x
Is er iemand die deze meeting in de interface wil zetten als advertentie.
Een advertentie voor de meeting kost geld. Een persbericht lijkt me een beter idee.
Zal ik dat even regelen met de redaktie? Dat moet wel voor de deadline van het volgende nummer.

als je dat kan regelen lijkt me dat top!

senso..... Kun je je SDS-6 meenemen?

p.s. Twee 808s... Tof! ;)

sssssssssssssssssssssssssssssssssssssupervet !

De tussenstand qua bezoekers / exposanten en live-acts is ook bemoedigend te noemen. We gaan niet alleen de goede kant uit, maar ook een gezellige dag tegenmoet lijkt het!

um dat sowieso

Origineel geplaatst door schaapje
[B
De tussenstand qua bezoekers / exposanten en live-acts is ook bemoedigend te noemen. We gaan niet alleen de goede kant uit, maar ook een gezellige dag tegenmoet lijkt het! [/B]

Dat idee heb ik ook..

Echter, ik wil er nogmaals even iedereen op attent maken:

ZORG ERVOOR DAT JE JE VOOR 2 AUGUSTUS HEBT INGESCHREVEN ALS BEZOEKER !

Na deze datum kun je je ook nog wel inschijven, echter vanaf die datum staat het ook andere vrij om zich in te schrijven, aangezien de website ook op de flyer vermeld zal worden.

Ben er dus op tijd bij met je inschrijving als je wilt komen !

equate

en misschien nogmaals ten overvloede: de inschrijving voor exposanten en live-acts verloopt in principe op 1 augustus...

ik had nog een ideetje: als iemand een portadat kan meenemen kunnen we ter plekke een sample cd op gaan nemen met alle apparatuur die er staat. dan wil ik wel mijn vrij tijd op offeren om al die sampletjes los te knippen en er een cd'tje van te compileren die of te downloaden is, of te bestellen is voor fabricage+verzendkosten...

Super cool idee :eureka: :eureka:

Cheers,

Yawgmoth

ps. Misschien dan de sample set opnemen voor de volgende (?) DSF songcontest ?

Origineel geplaatst door Yawgmoth

ps. Misschien dan de sample set opnemen voor de volgende (?) DSF songcontest ?

BINGO! dat is een erg goed idee !!!!!

Back