Naiant MSH mics, te goedkoop ?

Origineel geplaatst door anoniempje
elektrovolt, ben je een group buy aan het regelen ? , dan mag je mij er ook wel 1 bij opzetten.

2 keer MSH-10 omnidirectional, een matched pair!!

1 keer MSH-1C Cardioid

3 stofkappen

3 klemmen

2 oranje ringen

ze zijn wel polulair he :D

niet te guitig allemaal, straks zijn die dingen drie keer nix en krijg ik het voor m'n kiezen 8o) :D

ach voor die prijs... volgens de verkoper zou er vanaf morgen meer info op de site staan.

ja daarom, het matched pair lijkt me leuk voor field recording, je kan er je zoiezo geen buil aanvallen.

btw ik zie dat ze ook mobile versies hebben. zijn die nou kleiner? omdat er bij staat dat ze direct in de xlr te pluggen zijn zonder kabel, de studio versies lijken eigelijk even groot, zouden die ook zo in een field recorder met xlr te prikken zijn ? ze doen het in elk geval op een lagere phantom voltage, en ze hebben ook nog een plug in power (via pnp kabel ?) die al vanaf 3 volt werkt

Dan wil ik er ook graag 2! met klem en stofcondoom ;)

*tromgeroffel*

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

en de naiant store is weer open !

http://www.naiant.com/studiostore.html

EDIT: nu zie ik ook de MSH-4 buizen mic ertussen staan... $65... en die DEMO vind ik op zijn zachtst gezegd erg mooi ! ( ik ben dan ook gevoelig voor dit soort fraaie gitaar stukjes )

die ga ik ook bestellen, zeker weten !

als anderen hier ook in geinteresseerd zijn, post dat a.u.b. in deze thread... ik ga overmorgen een opsomming maken van de bestelling.

He elektrovolt als je wilt bestellen is misschien wel handig om iedereen (die écht serieus is) om gewoon vantevoren te laten dokken.

ja ik zit nog te denken hoe of wat. het is natuurlijk wel zo dat je niet weet hoeveel de import en btw wordt...

heb jij een idee / tips ?

vooraf betalen is het beste. en even en een 19%+3% (tax/import berekening maken over het totale bestelbedrag, dan weet je hoeveel t kost.

ohh die msh2.. ammer dat die er niet in carioide is :(

ik zie de ringen nergens meer.. zijn die er nog wel?

t kan wel zo zijn dat we geluk hebben en geen import hoeven te betalen, dat kan je dan weer terugstorten ;)

In iedergeval doe bij mij nog maar 1 tube mic set erbij !

Opname fest :D

oeps, ik bedoel 2 keer tube

Laatst gewijzigd:
ff een opsomming dan:

elektrovolt 2x msh1OMNI, 2x MSH4TUBE

Lacertus 1x msh1OMNI

Anoniempje 2x msh1OMNI, 1x MSH1Cardioid, 3x windscreen, 2x oranje ringen

Franz K 2x msh1OMNI, 2x msh4TUBE

Fuse 2x msh1OMNI

Musiqman 2x msh1CARDIOID, 2x ringen paars

Bassio 2x msh1OMNI, 2x windscreen

JimmySX 2x msh1 ( WELKE? OMNI OF CARDIOID? ), 2x windscreen

ok, dit is even een voorlopige lijst, ik neem aan dat iedereeen klemmen er bij wil hebben ? volgens mij krijg je gratis klemmen bij drie of meer mics... ik heb het exacte post bedrag opgevraagd...

kosten mics, voor de duidelijheid:

MSH1 OMNI $22
MSH1 Cardioid $25
MSH4 TUBE $65 incl klem en windscreen
MSH5 ORANGE $49

heeft er iemand nog vragen, klopt er iets niet of wil hij / zij zijn bestelling cancellen of wijzigen, meld het aub in deze thread !

wat is de prijs voor 2 ringen. ik wil er ook graag 2 klemmetjes bij. (niets gratis bij 2? of grote bestelling zoals deze)

en ik zit nog te twijffelen tussen de msh1 car. en de msh2 omni(new version) help me out. t zal zijn voor een studio met drum oh opnames. en een uitzondering met live gebruik.

zowiezo matched.

Kan ik er ook nog bij? Post in de loop van de dag nog wel even mijn wishlist (moet nu even dringend aan het werk, nl.) :)

zet maar neer :)

die ringen weet ik niet, ze staan ook niet meer op de site. maar als ik een complete lijst heb kan ik die naar hem doorsturen en hij noemt het totaal. laten we zeggen dat aanstaande maandag, om 12 uur 's middags de deadline voor de bestelling is. zodra ik het totale bedrag weet stuur ik ieder een mail of PB met het betaal gebeuren.

reageer dan a.u.b. snel in verband met de bestelling !

wat info van naiant per mail ontvangen:

The rings are still available, I took them off the web store because I didn't get many orders and I wanted to keep the pages short. A pair of rings is a $6 charge. Also, last year's model (MSH-1O) has been discontinued, I replaced it with the MSH-1, which is quieter, but has lower SPL handling, and the MSH-2, which has higher SPL handling and an all-metal case, but is more expensive. You can still special order the MSH-1O however, it is $25 or $50 for a pair.

Shipping is $5.25 for a pair of MSH-1s, $10.25 including clips. The "International Customer" buttons on the site will calculate shipping and if there in an excess charge (which can happen if you order two or three different kinds of mics), I refund the difference after the order is shipped.

If you would like to place an order for items not in the store, let me know what you would like to order, and I can send a Paypal invoice to your email address.

ik weet ud sniet of er korting kan zijn op een grote verzending of hoe of. wat t zal zowiezo het aantal bestellingen x $10,25 Met clips, anders aantal bestellingen x$5,25)

Back