zowel barry white als quincy jones waren vroeger echte OG's.....maar toch maar op het muzikale pad gegaan om zichzelf te redden...BW ligt in het ziekenhuis vanwege hartklachten, wat niet zo vreemd is met zo'n gewicht......veelal als je arm en zwart bent (zoals de meeste hiphop acts) moet je wel bijna vreemde connecties aangaan om je geld/label/studio te kunnen hosselen....helaas maar waar.....zo'n deathrow records is daar ook een goed voorbeeld van.....
nu ff mijn persoonlijke meningen:
2pac is wack....dear mamma..blablabla...helemaal nix vinnik het...misschien ben ik daarvoor iets te vroeg in de hiphop gestapt ofzo...maar niet te vergelijken met mensen als ultramagnetic mc's , krs one toen ie nog goed was, de toppers van rawkus etc.
dansplaat is VET! brainpower is WACK..maar hij ritselt wel de dopeste beats de laatste tijd.....echt superlekker nummertje..
raymzter is WACK! man het klinkt als een fucking demo, en gaat ook nog eens nergens over..alleen maar omdat die gast een donker uiterlijk heeft noemt ie zichzelf marokkaan...jeez..dan ben ik ook een marokkaan....die gozer heeft z'n marokkaanse pa nog nooit gezien en is opgevoed door z'n nederlandse mamma...en het dan de hele tijd over "ZE willen ONS(!!) zwart maken" yeah right...
Olaf