Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Is dit waar? Heeft ie dat erbij gezegd? Of ga jij daarvanuit?
het is een feit!
heb je iemand wel es heel blij gezien omdat ie een apparaat heel graag wil hebben? (ik wel!)
Heb je wel es iemand bijna in tranen zien uitbarsten omdat ie het apparaat wat ie zo graag wil hebben, voor betaald heeft, maar nog steeds niet heeft ontvangen? (ik nog een x)
lees de eerdere posts... de koper heeft regelmatig PB's verstuurd met leesbevestiging.. de leesbevestiging is vrijwel dezelde dag ontvangen maar er is geen antwoord gegeven op zijn vragen! Ga jij je dan geen vragen stellen????
gisteren 25 posts eerder en 4 pagina's terug, heeft het openen van deze thread en het sturen van een PB naar Hanz ervoor gezorgd dat er gisteravond zeer onverwachts een antwoord is binnengekomen met de mededeling: IK WEET NIET HOE IK HET PAKKET MET DE KOERIERSDIENST MOET VERSTUREN!
gvd... het is een kleine moeite om dit direct te communiceren en niet pas na 3 weken, PB's lezen maar niet antwoorden.
We kunnen wel blijven ouwebeppen over meningsverschillen, werk-/handelswijze maar de kwestie is tyog wel duidelijk.
Ik ben van mening dat de verkoper dondersgoed wist hoe die moest handelen. Als je dan zo held ben als verkoper die zn woord niet nakomt verschuil je dan niet voor deze thread: kom er vooruit, los het zo goed mogelijk en zeker zo snel mogelijk op, zeg minimaal sorry en flik het zeker geen 2e keer.. je verneukt alleen maar je eigen goede naam ermee!
1+1= 5 volgens mijn rekenmethodiek .. jammer dat niet iedereen dit begrijpt of inziet
nu betrek ik het naar mezelf toe:
Mijn woord is mijn eer!
Kom ik mijn woord niet na dan wil ik erop worden aangesproken. Op die manier hoop ik iets te leren en het voor de toekomst te voorkomen.