ik zit er al een tijdje over te denken om die schat wat extra aandacht te geven...
nu had ik zo gedacht dat ik wel wat met die digitale waveforms kon doen ,
zeg maar een extern doosje met een patchbay ofzo, waarmee de waveforms gehusseld kunnen worden,
zonder de andere functies aan te tasten ( ben niet op zoek naar lelijke geluidjes )
ik denk dat het opzich vrij eenvoudig is en de moeite waard,
alleen, welke chip moet ik hebben voor de waveforms ???
ben een beetje bang dat als ik de verkeerde te pakken neem, de kawai kassie wijlen gaat.
en dat willen we niet natuurlijk !
dus mijn vraag is : heeft iemand hier een idee welke chip ik moet hebben, vermits het inderdaad
een aparte chip is waarin die gesampelde golfjes zitten...en welke chips moet ik echt afblijven ??
die ene met die witte sticker zit los in een socket (lijkt me link ding om mee te klooien)
die ene rechts waar kawai op staat. zou dat 'm soms zijn ?
Leeft allen mee met deze arme kawai !!
Help hem zijn digitale ketenen af te werpen !!
Bedankt voor alle warme aandacht !! en sorry voor de vage pic
Soul C
nu had ik zo gedacht dat ik wel wat met die digitale waveforms kon doen ,
zeg maar een extern doosje met een patchbay ofzo, waarmee de waveforms gehusseld kunnen worden,
zonder de andere functies aan te tasten ( ben niet op zoek naar lelijke geluidjes )
ik denk dat het opzich vrij eenvoudig is en de moeite waard,
alleen, welke chip moet ik hebben voor de waveforms ???
ben een beetje bang dat als ik de verkeerde te pakken neem, de kawai kassie wijlen gaat.
en dat willen we niet natuurlijk !
dus mijn vraag is : heeft iemand hier een idee welke chip ik moet hebben, vermits het inderdaad
een aparte chip is waarin die gesampelde golfjes zitten...en welke chips moet ik echt afblijven ??
die ene met die witte sticker zit los in een socket (lijkt me link ding om mee te klooien)
die ene rechts waar kawai op staat. zou dat 'm soms zijn ?
Leeft allen mee met deze arme kawai !!
Help hem zijn digitale ketenen af te werpen !!
Bedankt voor alle warme aandacht !! en sorry voor de vage pic
Soul C