Is het uberhaupt mogelijk om iets op Marktplaats te verkopen zonder dat je een mailadres hebt!? Het lijkt mij dat je je toch eerst dient te registreren.
de term "onbruikbare geluiden" maakt t wel heel opvallend....ze hebben zgn geen idee wat een mini en een mellotron zijn maar ze werken wel met buikbare geluiden?
grapje lijkt me inderdaad niet het juiste woord. is meer een beetje vervelende aandachtrekkerij/ uit-de-tent-lokkerij.
komt vaker voor.
en je houdt altijd de mensen die bellen omdat de kans bestaat dat het wel klopt en dan kunnen ze zomaar iemand anders een poot uittrekken, dat blijft verleidelijk. daarom werken dit soort 'grapjes' en gewoon oplichting ook nog steeds.
Origineel geplaatst door Leo en je houdt altijd de mensen die bellen omdat de kans bestaat dat het wel klopt en dan kunnen ze zomaar iemand anders een poot uittrekken,
Ja, je weet het nooit natuurlijk. Maar ik wilde me niet laten kennen en heb dus niet gebeld. Met het risico dat je de deal van je leven misloopt haha. Maar ik had het (bijna) iedereen gegund hoor !
Het staat natuurlijk wel vast dat het een kenner is welke deze advertentie heeft opgesteld en dat hij misschien wel uit ons midden komt. Als je veel van dit soort troep verspreidt reageert straks niemand meer op een interessante aanbieding, dan heb je je doel ook bereikt
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.