"Verdwijnen" van postings - oproep aan moderatoren

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Pim

Synthgod
Ik vind dat moderators erg snel de door hen ongewenste postings laten verdwijnen. Ik heb laatst wat (beschaafde) kritiek geuit op een moderator omdat hij d.m.v. zeer grote letters zijn mening verkondigde. Schreeuwen dus.
Wat gebeurde er? Na 2 minuten was mijn kritiek - de hele posting - verdwenen! Zijn uitleg was dat hij mijn posting niets aan het topic vond toevoegen. Vond ik niet leuk...

Dames en heren moderatoren,

Dit forum is geweldig en jullie zijn daar een belangrijk onderdeel van. Ik zou willen dat jullie de bezoekers iets minder hard corrigeren als discussies buiten het onderwerp van het topic dreigen te geraken.
Het verplaatsen van de hele discussie naar een ander deel van ons forum lijkt me beter op zijn plaats dan het deleten van postings. Op deze manier heeft niemand van de bezoekers last van sensuur-gevoelens en krijgen zij ook niet het idee dat jullie een moderatiecursus bij Martin Gaus hebben gevolgd.

Met vele synthesizergroeten,
Pim Schilperoort.

Dat vind ik dus ook.....ik heb soms het gevoel dat er hier een paar moderaters, hun functie iets te serieus nemen. Ik heb best begrip voor het soms ingrijpen, maar dat gebeurd hier iets te vaak naar mijn mening. En dat komt de sfeer op dit forum niet ten goede......

Discussies moeten open blijven, soms ook om op die manier mensen de kans te geven een reactie te geven op geuite kritiek/feedback !!

Ik ben het er mee eens dat er streng gemod moet worden, maar af en toe worden er inderdaad erg snel posts weggehaald of wordt iets erg snel 'off topic' gevonden.

Naarmate de zooi oude threads groter wordt is het ook belangrijker dat een onderwerp in relatie staat tot de inhoud van de thread i.v.m. searches.

Tsja, lijkt me moeilijk.

Denk wel dat het goed is om te zeggen. En misschien dat de moderator erop aanspreken of een opmerking erover maken naar die moderator ook scheelt.

Wij proberen het forum netjes en overzichtelijk te houden, zodat iedereen er prettig gebruik van kan maken.

Het is aan te raden om kritiek of klachten met betrekking tot dit soort forumzaken via een persoonlijk bericht aan een van de moderators kenbaar te maken.
Via deze weg is het moeilijk een zinnige reactie te geven, omdat het verwijderen van posts elke keer een zeer specifieke reden heeft.

We hopen op jullie begrip hiervoor.

Om bovenstaande reden wordt dit onderwerp nu dus ook gesloten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back