Ikke zo:
Een eenvoudig opnameprogamaatje in de computer 'staat op opnemen'
Heb een eenvoudige ritme pattern in me Korg Electribe MX staan.
Dan ga ik beetje jammen en klooien op dat ding. Geluiden , ritme en effecten veranderen weer helemaal.
Later luister ik het af wat ik allemaal heb gespeeld heb, en het mooiste stukje sla ik op en heb er dan weer een track bij
. En dan kan ik er ook niks meer aan veranderen.
Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe je een nummer moet maken bij stukje bij beetje. Nooit zo gedaan wel geprobeerd maar dat vond ik maar saai en ingewikkeld en langdradig. Maar de meeste doen het wel zo toch?
Ik ben wel benieuwd hoe hier de muziek gemaakt wordt. Want is best wel heel anders of je het nou live inspeelt of alles bij stukje bij stukje maakt. Hoe zit dat bij de grote artiesten dan van electronische muziek?
Een eenvoudig opnameprogamaatje in de computer 'staat op opnemen'
Heb een eenvoudige ritme pattern in me Korg Electribe MX staan.
Dan ga ik beetje jammen en klooien op dat ding. Geluiden , ritme en effecten veranderen weer helemaal.
Later luister ik het af wat ik allemaal heb gespeeld heb, en het mooiste stukje sla ik op en heb er dan weer een track bij
. En dan kan ik er ook niks meer aan veranderen.Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe je een nummer moet maken bij stukje bij beetje. Nooit zo gedaan wel geprobeerd maar dat vond ik maar saai en ingewikkeld en langdradig. Maar de meeste doen het wel zo toch?
Ik ben wel benieuwd hoe hier de muziek gemaakt wordt. Want is best wel heel anders of je het nou live inspeelt of alles bij stukje bij stukje maakt. Hoe zit dat bij de grote artiesten dan van electronische muziek?

)