Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door ronnyvalder
YEP,dat is ook zo,heb ik toch ook gezegd,maar als je de SRX board's erbij betrekt
dan heb je meer verscheidenheid met Roland dan met Korg.
Is dat een punt,hangt af wat je wil :-)
Nu de verhouding tussen multi-samples om akoustische instrumenten na te bootsen tegenover deze om synthklanken te maken is ook niet evenredig,
nu dit is ook zo bij Roland,maar het verschil ligt hem erin dat zelfs
al koop je EXB-pcm expansies bij met Korg,dus kaartjes met extra multi-samples,de verscheidenenheid niet echt groter wordt,
daarentegen bij Roland heb je een veel grotere verscheidenheid als
je SRX board bijkoopt en ga je veel meer timbre's ter beschikking hebben
om een synthklank te maken.

.
dermeeeee)Origineel geplaatst door RedHat
what's in a name??
ik bedoel, het is niet omdat ze in een opvolgend apparaat overeenkomstige namen gebruiken dat het ook gaat om hetzelfde materiaal...
zeker nietbij patches als 'synrezo1' etc... die namenzeggen immers niks en overgrote deel van wat jij hebt aangeduid is zulks.
Origineel geplaatst door RedHat
je geeft de 'indruk' een objectief vrslag te schrijven, maar overal is duidelik te zien wat jouw voorkeur is, owkéééé je ben een Roland jongen, we got it already.
OASYS Rulezzzzzz op elk vlak. die m3 en fantom en motif bazaar mag je zelf uitvechten.
allemaal degelijke apparaten, met 1 buiten categorie. je hebt zelf op de oasys gepingeld, dus het kan je niet ontgaan zijn dat de geluidskwaliteit nog een stuk beter is dan de M3. (alhoewel ik de M3 niet heb, dus monitorsysteem was niet identiek..)
Hallo,Redhat,hé,we zijn hier ten eerste aan het spreken over de multi-samples hé,
niet de Program's van Korg,daarbij deze multi-samples zijn hetzelfde,het verschil is
dat de klank kwaliteit erop is vooruitgegaan,omdat bv met de Oasys deze nu niet meer
data-compressed zijn,maar het timbre blijft hoor :-)

Origineel geplaatst door RedHat
just curious. want ik vertrouw Roland voor geen haar! weet je wat, je hebt me benieuwd gemaakt, ik ga binnenkort es zo'n roland ding grondig bespelen, tone per tone.
wil gewoon weten of zo'n tone wel overeenkomt met 1 osc in een korgding kwa klank.