sorry hoor, maar ik begrijp er niets meer van. je micro van cv/gate in en uit laten voorzien??? waren ze iets vergeten in de fabriek dan, met jouw exemplaar?!
een gate geeft een kort signaal dat de envelope triggert, dat is dus zeg maar een vervanging voor het contact dat je maakt als je een toets indrukt.
de moog heeft geen standaard gate, maar een s-trig. dat is een ander signaal. de moog heeft ook nog eens een andere aansluiting. de s-trig out zou ik me niet al te druk om maken, maar de s-trig in kan je laten aanpassen naar een standaard gate, met een gewone 1/4 jack aansluiting. dan kan je de micromoog wat makkelijker aansturen met bepaalde sequencers en zo. (maar heb je die, of gaat het om het aansturen via midi, vanuit je pc? want als dat je bedoeling is, heb je een midi to cv converter nodig, bv de mcv4 van doepfer, daar gaat een midi kabel in en een paar jacks uit. dan hoeft alleen de aansluiting, maar niet per se het signaal van de moog veranderd te worden. je kan zo'n mcv4 namelijk ook zo instellen dat die een s-trig signaal afgeeft - ipv gate.)
een cv signaal (de micromoog kan er 2 hebben, voor pitch en filter) is een stroompje dat de toonhoogte (osc in) of de filter cutoff (filter in) bepaalt. die ingangen zitten standaard op de micromoog (1/4 jack) en daar hoef je alleen maar zo'n signaal in te voeren, alweer door bv een analoge sequencer, door een midi naar cv box, of door een cv-pedaal.
hoe en met welke apparatuur wil je de micromoog gebruiken?
in welke regio woon je?