Jupiter 8 probleem??

Er zijn hier diverse reparateurs op het forum die dit op kunnen lossen. Ik zou adviseren: experimenteer met de jp8 en noteer de problemen (dat doe je nu), vervolgens door een kundige laten maken.
Alleen als je er verstand van hebt zou ik de jp8 openmaken en controleren of alle kabels naar de bovenste 4 voices goed zitten en inderdaad ook die vanaf het benderpaneel.
De jp8 is het echt wel waard om een paar centjes onkosten aan te maken. Het was mijn eerste analoge bak , heb van 4 afgebouwd naar 2 ;)

en hoe waren de afkick verschijnselen?, was het een beetje te doen?
heb je misschien enige tips voor 'n Goede reparateur, zou zelf ook nog wel een adres kunnen gebruiken.

Ik was zeker niet van plan om met mijn 2 linkerhanden hem zelf open te maken :)

Ik wil alleen even alle mankementen goed inventariseren en ga waarschijnlijk deze week terug naar de tech om deze dingen te laten verhelpen.
Met name voor het overspraak probleem had ik even feedback nodig, om zeker te weten dat dit niet normaal is.
En wat feedback over waar e.e.a. aan kan liggen zodat ik dat duidelijk kan overbrengen aan de tech.
Op deze manier hoop ik dat hij geen dingen over het hoofd ziet anders blijf ik heen en weer rijden en ik zit liever achter mijn Jupiter! :)

Origineel geplaatst door sunny pedaal

heb je misschien enige tips voor 'n Goede reparateur, zou zelf ook nog wel een adres kunnen gebruiken.

Bert Vermeulen, Boemtsjak, Saint Eric, Twiki, allemaal kunnen ze aardig synthsleutelen.

Back