Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er zal vast heel veel tijd en moeite in gaan zitten, daarvoor hulde !!!

Maar graag zou ik de mogelijkheid hebben om een donkere versie te kunnen instellen, want ik krijg echt oogpijn van al dat licht ..... mede doordat mijn muziekpc nog niet goed is afgesteld ....

Daarnaast is er veel info weg? Of moeten er nog spullen teruggezet worden ? Bij het zoeken naar verschillende dingen geeft ie geen resultaten meer, wat ie gisteren nog wel deed namelijk.

En waar zijn de smileys om uit te kiezen :( ?

Laatst gewijzigd:
in firefox klik tools -> options
bij content klik op colors
kies text en backgroundkleur door op de kleur te klikken en daarna kleur te kiezen onderaan nog even allow pages to choose their own colors, instead of my selections above uitzetten, klik op ok
(ik koos text appelblauwzeegroen, background zwart voor de test.) nog eens ok klikken en daarna de pagina opnieuw inladen. terug uitzetten doe je door allow pages to choose their own colors, instead of my selections above terug aan te vinken

ik kom zo terug met IE instellingen als ik ze vind

IE6: tools -> internet options tabblad algemeen, kies accessibility, vink ignore colors specified on web pages aan, klik ok klik op colors, vink use windows colors uit, klik naast text op de kleur, kies de kleur, klik ok. enkel background lukt niet zo goed bij me

IE7: zelfde, maar gebruik background lukt hier wel.

en als je denkt heeft die niks beters te doen... :D idd

Laatst gewijzigd:
aaargh. onder de motorkap zal vast het een en ander veranderd zijn, maar de interface vind ik echt vreselijk ! en niet alleen die kleur.

lektro dat had ik wel niet anders verwacht. als het niet oldskool is is het maar niks he?

ik vind dit erg overzichtelijk, op een puntje na: je ziet de personen niet waarmee je babbelt op de chat tot ze spreken

lektro dat had ik wel niet anders verwacht. als het niet oldskool is is het maar niks he?

dat zijn jouw woorden, niet de mijne !

ik vind dit erg overzichtelijk, op een puntje na: je ziet de personen niet waarmee je babbelt op de chat tot ze spreken

zoiets dacht ik al te zien, idd niet handig. zo zijn er nog veel meer zaken, maar dat zal zich de komende tijd wel openbaren.

ok misschien iets te kort door de bocht.

btw dat is niet speciaal voor jou, dat is mijn nieuwe übercoole handtekening

[synthforum 2.0] nieuwe layout

[synthforum 2.0] nieuwe layout

Nu zullen een hoop mensen me wel weer een zeikerd vinden, maar ik vind de nieuwe layout 3 x niks ... ik vond juist de vorige layout lekker aan t oog, en er aardig origineel uitzien.. zat vandaag uit verveling eens op gearslutz en toen bedacht ik me nog dat synthforum er zoveel mooier uit ziet (zag)..

heb verder t forum nog niet lang genoeg bekeken om verdere verbeteringen te merken, maar ik hoop echt dat de layout wat relaxer wordt..

verder is t natuurlijk cool dat het een en ander weer verbeterd is, al had ik eigenlijk alleen maar wat aan te merken op het inbox systeem (ben al dagen enig contact kwijt met een verkoper met volle inbox)..

anyways.. een :biertje: voor de hard werkende mods/admins :)

in firefox klik tools -> options
bij content klik op colors
kies text en backgroundkleur door op de kleur te klikken en daarna kleur te kiezen onderaan nog even allow pages to choose their own colors, instead of my selections above uitzetten, klik op ok
(ik koos text appelblauwzeegroen, background zwart voor de test.) nog eens ok klikken en daarna de pagina opnieuw inladen. terug uitzetten doe je door allow pages to choose their own colors, instead of my selections above terug aan te vinken

ik kom zo terug met IE instellingen als ik ze vind

IE6: tools -> internet options tabblad algemeen, kies accessibility, vink ignore colors specified on web pages aan, klik ok klik op colors, vink use windows colors uit, klik naast text op de kleur, kies de kleur, klik ok. enkel background lukt niet zo goed bij me

IE7: zelfde, maar gebruik background lukt hier wel.

en als je denkt heeft die niks beters te doen... :D idd

Leuk en aardig en het werkt wel.
Maar ik vind het soort van idioot om mijn complete browser instelling aan te passen omdat SF na een update nogal fel overkomt. Ik ben niet de enige geloof ik :)
Andere websites zien er dan niet goed uit. Ik zeg, terug naar het vorige ontwerp! Nieuwer is niet altijd beter ;)

En de smileys zie ik nog steeds niet in m'n scherm (firefox)
Alleen berichtpictogrammen onder m'n typeschermpje.

Wat ik wel handig vind is dat als je op een thread gaat staan met de cursor,dat je meteen een stukje ziet uit de beginpost.
Dan weet je al of het wat is,wat je zoekt.

Door het stukje tekst wat verschijnt én de kleurstelling is het een wel iets onrustiger beeld.8o)

edit: nu zijn de pop-upjes met inhoud ineens verdwenen?!?

Oude was veel beter idd.

Er moet ZEKER iets gedaan worden op zen minst aan de groene kleur,niet dat het lelijk is of zo,maar het is echt lastig voor de ogen.(donkerblauw ofzo is beter bvb)

de rest went wel..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back