Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En nog een belangrijke: de handtekening optie is gelimiteerd tot 500 tekens excl. opmaak, dus bij mij bv. kan ik geen nieuwe gear meer toevoegen omdat ik eroverheen zit. Kan bv. het woord "Compressor" bij Alesis ook niet verwijderen want dan zit ik nog steeds boven die 500 tekens. 
Het lijkt mij dat gezever over de nieuwe layout de oorzaak is.En het allerergste is natuurlijk dat door deze bagger lay out het forum ook inhoudelijk hard achteruit gaat.
Het lijkt mij dat gezever over de nieuwe layout de oorzaak is.
En het allerergste is natuurlijk dat door deze bagger lay out het forum ook inhoudelijk hard achteruit gaat.
Het lijkt mij dat gezever over de nieuwe layout de oorzaak is.
hi fuse
wat ik me al tijden afvraag... je sig... is dat een verkapte seksistische opmerking?
![]()

IddEn nog een belangrijke: de handtekening optie is gelimiteerd tot 500 tekens excl. opmaak, dus bij mij bv. kan ik geen nieuwe gear meer toevoegen omdat ik eroverheen zit. Kan bv. het woord "Compressor" bij Alesis ook niet verwijderen want dan zit ik nog steeds boven die 500 tekens.
![]()