Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ze hebben heel het forum in 1 dag omgegooid.
Alleen die layout terug naar het oude ipv deze ziekenhuis layout gaat nog 4 miljoen jaar duren volgens mij.
Ze zijn er al 3 weken mee bezig :D

ziekenhuis? ik vind het meer een frontpage template met dat wit en 2 tinten blauw.

oké ik zal het iets nuanceren... frontpage 97

Idd :P En nog een belangrijke: de handtekening optie is gelimiteerd tot 500 tekens excl. opmaak, dus bij mij bv. kan ik geen nieuwe gear meer toevoegen omdat ik eroverheen zit. Kan bv. het woord "Compressor" bij Alesis ook niet verwijderen want dan zit ik nog steeds boven die 500 tekens. :erm:

En het allerergste is natuurlijk dat door deze bagger lay out het forum ook inhoudelijk hard achteruit gaat.

En het allerergste is natuurlijk dat door deze bagger lay out het forum ook inhoudelijk hard achteruit gaat.
Het lijkt mij dat gezever over de nieuwe layout de oorzaak is.

Neu, de zeikerds hebben dit alleen aangegrepen om NOG meer te zeiken...

Whatever de oorzaak, jammergenoeg is het wel zo. Kijk maar eens op een doordeweekse dag; ongeveer 2,5e pagina nieuwe posts, waarvan ongeveer de helft verkoopthreads, en een stuk of tien feedbackthreads. Blijven er dus weinig interessante topics over. Vroeger had je ook topics die niet interessant waren, maar wel ongeveer 5-6 pagina's aan nieuwe berichten. En ik denk dus inderdaad dat dat aan de nieuwe layout ligt. Het blijft met deze layout zo als die nu is gewoon veel te veel moeite kosten om alles een beetje bij te houden cq. overzicht te houden.

Inhoudelijk is het al veel langer minder aan het worden. Maar het valt nu op vanwege de layout en de kritiek die daar op is geweest.
Kan er wel mijn ideeen over kwijt maar dan wordt ik toch weer uitgemaakt voor randdebiel dus laat verder maar. Het forum als gemeenschap is grillig en oncontroleerbaar.

hi fuse ;)

wat ik me al tijden afvraag... je sig... is dat een verkapte seksistische opmerking?

:D

Woon je in Lelystad tegenwoordig ? Ben je hier vrijwillig heengekomen ? :D

hi fuse ;)

wat ik me al tijden afvraag... je sig... is dat een verkapte seksistische opmerking?

:D

Terwijl ik dit lees kijk ik naar je avatar :okdan::D

Ik vind idd dat het forum er qua layout niet beter op is geworden. Vermoeiend aan m'n oogjes ;)

Idd :P En nog een belangrijke: de handtekening optie is gelimiteerd tot 500 tekens excl. opmaak, dus bij mij bv. kan ik geen nieuwe gear meer toevoegen omdat ik eroverheen zit. Kan bv. het woord "Compressor" bij Alesis ook niet verwijderen want dan zit ik nog steeds boven die 500 tekens. :erm:

Heb je echt zoveel regels nodig? Ik heb dan het idee dat je sig altijd langer dan je bericht zelf wordt.

Ik heb nog even gekeken, maar de limiet van 500 tekens zit er voorzover ik kan zien ook al in de oude versie van het forum. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back