Nieuwe layout Synthforum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat meer kleur zou niet slecht zijn. De huidige versie doet wat pijn aan de ogen na een tijd en ziet er nogal doods uit (het moet wel geen explosie van kleuren worden, maar iets meer kleur is toch wenselijk).

Komt nog eens bij dat dit niet eens het standaard thema is maar dat er bewust deze rukkige layout gekozen is.

Alsof een css aanpassen dagen moet duren.

Echter, als veel forummers klagen dat ze het te fel vinden, dan moet je niet zeggen dat ze zich niet moeten aanstellen, maar dan moet je er wat aan doen.
Wij zeggen niet dat ze zich moeten aanstellen, maar dat er iets aan gaat gebeuren.

Maar dat kan niet zo 1, 2, 3.. sommige plaatjes zijn ge-anti-aliast en die moet je dus wel ff netjes opnieuw maken anders krijgen we weer gezei... ik bedoel kritiek van mensen dat we onprofessioneel zijn.

Wij hebben de dingen die snel kunnen al gedaan, verder zijn we wat problemen (o.a. zoeken op korte woorden) aan het oplossen en de rest plannen we in.
Sorry dat wij, met gewone 9-to-5 banen erbij, niet alle wensen, die ook vaak tegenstrijdig zijn, binnen twee dagen geimplementeerd hebben! ;)

En nu ga ik weer met de technici praten.. Ongelooflijk dat die uberhaupt nog zin hebben om er iets aan te doen..

"Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen, dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.." jiehoe!

Ha, even 2 dagen niet (direct) gereageerd, bijv dat dat groen (ook als ontwerper) toch echt niet kon en dat je bijv niet direct de marktplaats in kon...

En wat zie ik nu? Prachtig forum jongens! Mooie buttons en graphics, werkt idd snel en ook leuk dat je op de marktplaats 'on mouse overs' krijgt.

OOk mooi dat je, ondanks 9-5 (of 5-9?) banen toch zo snel reageert.

dat het wit is mag nou wel duidelijk zijn, een ander puntje: ik vind de quotes niet zo duidelijk, iets van een kadertje of zoals hierboven meermalen genoemd een kleurtje zou geen kwaad kunnen!

bliepbliep

Wij hebben de dingen die snel kunnen al gedaan, verder zijn we wat problemen (o.a. zoeken op korte woorden) aan het oplossen en de rest plannen we in.
Sorry dat wij, met gewone 9-to-5 banen erbij, niet alle wensen, die ook vaak tegenstrijdig zijn, binnen twee dagen geimplementeerd hebben! ;)

ut is ook nie zo da we ut nie waarderuh hoor :)

Ik raak er al aan "gewend" denk dat jullie WEL op de goede weg zijn.!!

Aanpassings problemen zijn gewoon gerelateerd aan wat er ingesleten is in "de mensjes, zijnde de gebruikers.

AAN al deze mensen zeg ik...

++VOLHOUDEN++...

het is zoals met een nieuwe synthesizer,

opnieuw je weg gaan zoeken in de mogelijkheden die er geboden worden..vintage.=.leuk maar vooruitgang heeft ook VEEL te bieden..

:walker:

Wij zeggen niet dat ze zich moeten aanstellen, maar dat er iets aan gaat gebeuren.

Maar dat kan niet zo 1, 2, 3.. sommige plaatjes zijn ge-anti-aliast en die moet je dus wel ff netjes opnieuw maken anders krijgen we weer gezei... ik bedoel kritiek van mensen dat we onprofessioneel zijn.

En nu ga ik weer met de technici praten.. Ongelooflijk dat die uberhaupt nog zin hebben om er iets aan te doen..

"Want als je echt denkt dat ik dit allemaal meen, dan vind ik jou geen stomme trut, maar dan ben je er ook een.." jiehoe!

Mijn opmerkingen waren niet aan het synthforum team gericht. Mijn excuses als dat zo leek! :o: Ik had al begrepen dat er aan gewerkt wordt.

Dus 2 jaar was niet genoeg om dit geneuzel van tevoren te plannen?

Dus 2 jaar was niet genoeg om dit geneuzel van tevoren te plannen?

Is deze versie van de software al zo oud, dan? De uiteindelijke beslissing om over te gaan is een paar maanden geleden genomen, niet 2 jaar. Er was, zoals je weet, ook nog een testtraject, maar het is natuurlijk heel anders op het moment dat je daadwerkelijk alles om hebt gezet - no battle plan survives contact with the enemy.

Maar wat ik eigenlijk liever wil weten, beste fuse, is waarom jij al niet 4 jaar eerder je eigen forum hebt gestart, want zo lang lees ik je opbouwende kritiek al. Ik kan me niet voorstellen dat je afgelopen tijd hebt verdaan met neuzelen :).

Ik probeer een nieuwe thread the starten in het optredens forum, maar krijg keer op keer een wit scherm met de volgende boodschap (de thread wordt niet geplaatst):

Fatal error: Allowed memory size of 8388608 bytes exhausted (tried to allocate 1024 bytes) in /www/www.synthforum.nl/forums/includes/functions_search.php on line 196

Is dit een bekend probleem?

Ik heb dit bericht ten einde raad maar hier gepost, want het lukt dus NERGENS om een nieuwe thread te starten....

... en ook leuk dat je op de marktplaats 'on mouse overs' krijgt.

Yep! :okdan: Zou dit misschien ook op de voorpagina kunnen? Dat je 'on-mouse-over' de volledige threadnaam te zien krijgt? Dan maakt het niet meer uit dat alle threadtitels nu afgekapt worden en kan de lay-out daar (wat mij betreft :engel: ) hetzelfde blijven.

Jawel: onderaan bij reply. Maar dan moet je wel 'meer opties' kiezen, want bij quick reply staan ze niet.

<edit> Alhoewel ik nu zie dat ik dat wel kan kiezen, maar daarmee komt er nog geen icoontje te staan (er zou nu eigenlijk een gloeilamp bij deze post moeten staan). Ook een aandachtspuntje op de immer uitdijende (maar hopelijk ook af en toe weer inkrimpende) lijst. :)

Vreemd , er zit wel verschil in wat voor browser je gebruikt , met opera krijg je andere teksten als met de explorer:o::{

Eerst werden plaatjes die bijgevoegd waren automatisch weergegeven, nu moet je er op klikken op ze te kunnen zien. Kan dit aangepast worden? :confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back