Hans de Vries
Bob the Knob
Fraai forum hoor.. Kleurig of niet, het maakt me allemaal niet zoveel uit. De navigatie is ok en de snelheid ook. Nou er nog voor zorgen dat ik zonder fatal errors een draadje kan posten en ik ben er helemaal blij mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd , er zit wel verschil in wat voor browser je gebruikt , met opera krijg je andere teksten als met de explorer![]()

Als dat een leuk prijsverschil oplevert in de marktplaats afdeling is dat natuurlijk prima![]()

)... dat soort dingen, erg fijn! Als je itt eens per paar jaar een simpele forumupgrade upgrade een handjevol enterprise web applicaties in produktie hebt gezet dan weet je wel beter.Is deze versie van de software al zo oud, dan? De uiteindelijke beslissing om over te gaan is een paar maanden geleden genomen, niet 2 jaar. Er was, zoals je weet, ook nog een testtraject, maar het is natuurlijk heel anders op het moment dat je daadwerkelijk alles om hebt gezet - no battle plan survives contact with the enemy.
Ik heb al 6 jaar kritiek zowel op- als afbouwend vanaf dag 1 eigenlijk. Niet dat ik de illusie heb dat er vaak naar wordt geluisterd maar als er weer eens geblunderd wordt dan ga ik me echt niet inhouden.Maar wat ik eigenlijk liever wil weten, beste fuse, is waarom jij al niet 4 jaar eerder je eigen forum hebt gestart, want zo lang lees ik je opbouwende kritiek al. Ik kan me niet voorstellen dat je afgelopen tijd hebt verdaan met neuzelen.
Is natuurlijk altijd de vraag of je priv&eaigu; dan nog de tijd en zin hebt, om alles wat je weet ook echt helemaal toe te passen. Dus ik vind het niet zo gek dat er nog wat puntjes overblijven, maar zolang deze op niet al te lange termijn gefixt worden, vind ik het nog best.Als je itt eens per paar jaar een simpele forumupgrade upgrade een handjevol enterprise web applicaties in produktie hebt gezet dan weet je wel beter. Kwestie van goed testen dus. Maar itt wat iedereen denkt is ook dat een vak.
(...)
En modereren kost jullie zoveel tijd omdat jullie van die belachelijk 'regels' hebben opgesteld wat eigenlijk inhoud dat er in de waan van de dag wordt gemodereerd. En dan heb je wel meer moderators nodig maar ik vraag me nog steeds af wie er zin hebben om een paar uur per dag voor nop z'n vriendjes voor wil gaan lopen trekken en kinderachtig lopen te doen. Het zal wel iets met status en belangrijk willen zijn hebben te maken. Oh nee, moderators zijn ook maar mensen die het goed bedoelen.
)|
Bericht door een moderator:
|
|
|
het aankondigingsbericht opent als volgt:
er staat niet dat het een "tijdelijke" "default" layout is. als dat zo is kan het geen kwaad dat te vermelden lijkt mij.
Iemand een troll noemen is zeker direct maar getuigt niet van professionaliteit.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|
.Oh en als je een link post kun je die ook niet meer aanklikken.