Ik zoek stemvervormers!!!

DjJonathan

Nieuwkomer
He mensen...

Ik heb over een tijdje een groot gala te draaien, maar ik wil daarvoor ook een soort sensation-achtige aankondiging maken. Ik ben dus op zoek naar een klein programmatje waarmee ik mijn stem mooi kan vervormen, in een lagere stem, zonder dat hij al te langzaam of onverstaanbaar wordt. Realtime hoeft niet perse, liever niet zelfs.

In cool edit heb ik al een en ander geprobeerd, alleen dat werkt toch niet heel erg mooi.

Alvast bedankt,

:dj: Jonathan

Je moet begrijpen dat jij waarschijnlijk niet zo'n lage stem hebt als die arcade cd aanprijser. Misschien is het veel simpeler om iets te vocoden een octaafje lager, rond c2 ofzo. Welk gala trouwens, wij gaan donderdag opnames maken bij een schoolgala in Katwijk, jij toevallig ?

die orange vocoder is inderdaad erg oké,
Edit: geen illegale software links AUB.

cheeriokes,
soc....:kont:

Last edited by a moderator:
Misschien een beetje duur: huur "The Voice" vanuit Hollywood;)

misschien kun je ergens een demo van wavelab downloaden kun je dit ook mee, ik weet alleen niet of ie dan ook kan saven als je een demo hebt ! Dan kun je de pitch verlagen en de formant in stand houden !
Als je hardware wilt kun je eventueel een boss VT1 doen, maar das wel realtime...

Re: Ik zoek Stemvervormers!!!

Re: Ik zoek Stemvervormers!!!

Origineel geplaatst door DjJonathan

Ik heb over een tijdje een groot gala te draaien, maar ik wil daarvoor ook een soort sensation-achtige aankondiging maken. Ik ben dus op zoek naar een klein programmatje waarmee ik mijn stem mooi kan vervormen, in een lagere stem, zonder dat hij al te langzaam of onverstaanbaar wordt. Realtime hoeft niet perse, liever niet zelfs.
[/B]

Gewoon veel whiskey drinken en minimaal 3 pakken zware shag per
dag roken.

Re: Re: Ik zoek Stemvervormers!!!

Re: Re: Ik zoek Stemvervormers!!!

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Gewoon veel whiskey drinken en minimaal 3 pakken zware shag per
dag roken.

Jij bent ook op start2dance geweest! Valsspeler :okdan:

tis wel geen software maar ik heb ooit een BOSS vt-1 voice transformer gehad,was helemaal niet duur nieuw en zal dus nu 2de hands wel goedkoop te vinden zijn

hier kan je hem nieuw kopen voor 289.95 dollar
Ik neem aan dat je hem voor ongeveer de helft 2dehands kan kopen. Ik herinder mij dat de mijne +-150 euro koste in KEY music in St niklaas (belgie) - twas een tweedehands van een miskoop , was een paar weken oud.

Met dat ding kan je al heel wat, spijtig dat de mijn gestolen is ;o(

orange vocoder indeed

anders die softwareshit van SoundBlaster gebruiken. Ennuh de chipmunk sound if veel gaver :D

Origineel geplaatst door Niels
Je moet begrijpen dat jij waarschijnlijk niet zo'n lage stem hebt als die arcade cd aanprijser.

Daar gebruiken ze toch wel een stapeltje effecten voor altijd?
Ik heb wel eens gelezen dat die radio DJ's ook altijdzo'n Dolby subbasgenerator (ben naam van apparaat ff kwijt) onder hun stem hebben hangen.

Back