FR-777 : Vreemd gedrag met oscilator A

rombrazzz alsje voor een tb gaat ga je voor een tb ..als je voor een fr-777 gaat ga je voor een ..nou je snapt me wel.een retro is newstyle en gaat veel verder dan die oud bak(je) het ligt er maar net aan wat je crispy(er) vind klinken. in mijn geval hoef ik geen tb maar dat is voor iedereen anders (ik ga niet denken is dit wel een echte.(terug spoelen ...op nieuwe haha old scool)..ik luister gewoon naar muziek en ik vindt het goed of niet goed). dus als je een dis..dis..dis cusssiieee wilt begin je maar een eigen d.d.draadje

Maak ik zelf wel uit, en het is geen discussie volgens dat maak jij ervan maar laat maar....
have fun iedereen met de 777:okdan:

deze discusie is echt te vaak begonnen. zucht

godverdomme, mijn fr777 wordt vastgehouden door de douane!!

ik hoop dat ik het snel kan oplossen.

in ieder geval, ik heb een tb en binnenkort een fr777. Daarmee is mijn spectrum meer dan behoorlijk gevuld!! En mijn portefeuille geledigd want die 2 bakjes alleen kosten mij 3 maand werk ongeveer.

Enfin, kvind wel dat als je iets wil (bijv een tb) dan moet je een tb gaan kopen en geen fake tb of vst. Ik vind de 777 gewoon vet om wat ie kan, kan niet wachten om hem aan mijn xbase en tb te zetten en gewoon vet in het laag gaan :)

Foetus, zit je niet echt mee he. Ik wil wel een tb maar niet voor dat geld dus dan maar fake (+aanvulling) :D

counterpart, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ben je ook geinteresseerd in OS v3.0 of heb je die al?

Blij dat die in goede handen is counterpart, ik kwam vandaag thuis met een sh-5 en een 808 lekker feaken dus.

Yep weet ik maar ik heb ook nog een TBS303 , en die sh5 is echt masterlijk kon ik niet laten staan.

vanmiddag om 4u wordt mijn FR777 geleverd, eindelijk! Het heeft me een maand en gros 1300 eur gekost maar hij is er eindelijk. Ik hoop dat hij niet damaged is want dan krijg ik het aan mijn hart.

ik heb een gig in London op 29/12, ik hoop dat ik hem tegen dan kan gebruiken want ben er nu wel echt heel erg op gebrand om hem te ge-en misbruiken!!!

vanmiddag om 4u wordt mijn FR777 geleverd, eindelijk! Het heeft me een maand en gros 1300 eur gekost maar hij is er eindelijk. Ik hoop dat hij niet damaged is want dan krijg ik het aan mijn hart.

ik heb een gig in London op 29/12, ik hoop dat ik hem tegen dan kan gebruiken want ben er nu wel echt heel erg op gebrand om hem te ge-en misbruiken!!!

gisteren m'n eerste track ermee gemaakt, vet bakkie hoor!

Goed nieuws Foetus!

couterpart, post s een stukje als je wilt. Ben wel benieuwd...

Heb je hem wel geluisterd? Er staat namelijk 0x gelezen.

Tja..over smaak valt niet te twisten. Tb is wel puurder/cleaner en klinkt daarom naar mijn gevoel ook liever. Ik hou denk ik meer van het zwaardere geschut. Post eens een stukje tb als je hem binnen hebt. Wil wel een specifiek stukje horen van wat een tb volgens jou anders maakt.

een leuk stukkie gevonden ->*<-

Back