Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meer mensen met ervaringen?
Misschien is het handig te bedenken of je wel een glossy scherm wilt. Heb zo een vaag vermoeden dat dit niet lekker werkt op een podium (met ongetwijfeld lampen in je scherm).
Succes!

Een update mbt mijn ervaringen met soft synths op het podium.
Mbt mijn eigen setup: op 1 ding na ben ik heel te vreden over het resultaat, ik heb nl. 1x de midi panic button nodig om Mainstage weer aan de praat te krijgen. Dit wist ik van te voren dus ik heb er niet zoveel last van gehad maar toch...... Het zou 1 van de niet Apple AU-plugins kunnen zijn die ik gebruikt heb. Maar qua mogelijkheden, stabiliteit en sound krijgt Apple Mainstage van mij een hele dikke voldoende.

Ik wil eigenlijk over gaan op mainstage maar die ondersteund geen afspeelmogelijkheden van backingtracks![]()
Ik heb dit zelf nog niet getest maar wellicht dat je dit kunt doen mbv de ESX24 sampler? Anders nog even wachten op de volgende versie van Mainstage die met Logic 9 uit komt, volgens insiders wordt daar weer het nodige verbeterd.
). Sowieso kan ik dan geen presets meer switchen in een nummer.Ik ben uiteindelijk voor Compaq Presario CQ-61 gegaan..
Eerst alle software shit eraf gehaald..
Nu alles aan het installeren
Daarjuist nog een interview gezien met de leden van Ultravox. (traden onlangs op op de Lokerse feesten)Ik bedoelde eigenlijk meer in bandjes, en niet in het techno en house gebeuren..
Ik ben zelf toetsenist in een coverband, en in het circuit waarin ik speel heb ik het nog heeeel weinig gezien.
Dat is waar, Manu.
Ik stel mezelf die vraag ook. Wat is er nou precies nodig om live niet in verlegenheid te komen ?
Een artist met naam zoals Ultravox, heeft natuurlijk budget genoeg voor een monster-machine per instrument. Maar wat is nou het minimum ?
Geen idee.
Wat ik wel weet is dat ik 2 dagen geleden een andere thread heb geopend waarin ik iedereen vriendelijk verzoek te stemmen op tweakers.net voor een review omtrent "pc's voor audiofielen".
Die term dekt misschien ook niet de hele lading maar het is misschien al 10 cm in de goede richting.
Niets anders als negatieve respons op gehad. Dus ik zoek het lekker zelf uit en deel het met niemand.
Ik gebruik zelf Mainstage met een MacBook pro.. werkt prima! Ik vroeg me alleen af of iemand wel eens last heeft van een keyboard wat niet meer reageert?