Ik woon in is weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
:D "Ik zit graag op..." hehehe, okee, bij deze trek ik mijn vorige post in:

Nog even en alle humorachtige dingen worden gewijzigd in serieuze dingen..

Geen :dubbel:, :mega:, :yamaha: emo's meer, maar alleen :frons: :geslaagd: en :smeris:..

Ach ja..

Ik snap het niet hoor... iig is het mij nu duidelijk, degene die mijn posts verwijdert is het.

dat er nog niemand met het woord buttplug oid is gekomen :bekdicht:

Om het taalkundig correcter te krijgen zou ik op z'n minst een lidwoord ervoor zetten dan.

:geslaagd:

Hahaha.
Ik zeg altijd maar 'zeiken' is met een lange ij,
en dan komt er al snel iemand die zegt:
...........................
en dan zeg ik:
Ja, precies.

Op zich maakt het mij niet zoveel uit wat het precies is. Alleen vind ik het altijd wel leuk om te zien waar mensen vandaan komen (gewoon qua idee van spreiding van de leden), en dat zal nu wel minder worden, aangezien "Ik zit graag op" niet echt een woonplaats als antwoord suggereert.

Ergo: kan het niet iets o-n-w-i-j-s (voorwaar!) grappigs zijn, waar ook gewoon een plaatsnaam bij ingevuld kan worden?

Zit graag in:

:confused:
Idd, snap de humor ook niet helemaal. Maak desnoods een keuze menu'tje dat je zelf kan kiezen.

"In woon in: je moeder" :(

;) alleen jammer dat je dat zelf moet aangeven dat je dat ervan hebt gemaakt.. beetje 't zelfde als een grap moeten uitleggen..

;) alleen jammer dat je dat zelf moet aangeven dat je dat ervan hebt gemaakt.. beetje 't zelfde als een grap moeten uitleggen..

Ja maar dit was niet als grap bedoeld, nu is het juist niet meer leuk omdat het niet meer 'Ik zit graag op: je moeder is'. Shit nu leg ik het alsnog uit :P naja pech ;)

Edit: Het maakt me uberhaupt geen ene moer uit dus ik post hier ook maar niet meer :D

Het is na het onderhoud weer gereset... er staat weer Locatie ipv ik woon in...
Ook de afbeeldingstekst is nu "afbeelding van.." ipv bwuaaaaaahhh. Wat mij betreft mag deze kleine (linux?) humor weer terug. Plz... :luv:

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back