Ik woon in is weg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
humor is werkelijk bedroevend,
gelukkig maar dat het gestript wordt, moet niet te leuk worden hier, kom nou
( heb nog een goeie mop over een hagenees die gaat verhuizen !)

Ach, humor wordt zwaar overgewaardeerd, het is niet functioneel en het leidt alleen maar af. ;)

Goed heren, de gein is voor nu even voorbij, ik heb er "Woonplaats" van gemaakt.

Creatieve uitingen over jezelf, je synths of je geestesgesteldheid kun je zoals altijd in je handtekening kwijt.

Boehoe. je bent ook flauw zeg, eerst een super koele oplossing verkiezen en dan een paar uur later weer weghalen. :stupid

Wees een vent en maak er gewoon weer, zoals het hoort, "Ik woon in" van.

bedankt alvast.

:okdan:

Hm, ik zie nu wel dat er 'even voorbij' staat. Betekent dat dat er vanaf nu elke dag een uurtje een gènige variant te staan gaat komen? :P

wat me ook opvalt is dat er nu ineens iets van 100 berichten minder op mijn naam heb staan

Hulde voor copini, btw

Hij past 't toch maar even aan in iets gaafs (al is 't maar kort) :D

Doet me denken aan m'n schermafbeelding die ineens tijdelijk in een dwangbuis was veranderd toen ik in een post een beetje doordraafde en er bij typte dat ik afgevoerd werd in een dwangbuis.. :dubbel:
Top! Zulke grappen hadden alleen wel iets langer mogen duren van me (een dagje ofzo)

Beetje trage reactie hoor! :D
(die post was van een jaar terug)
Nee want na de wijziging van vorig jaar is het op mijn verzoek teruggezet in "ik woon in". Echter na het onderhoud van enkele weken geleden werd het weer: "locatie". Deze keer werd mijn verzoek echter om voor mij onduidelijke redenen niet gehonoreerd.

Toch wel 'trage reactie' - want de post die jij citeert reageerde speciek op een post van Copini, waarin een bericht van mij van een jaar eerder werd geciteerd. En dat alles is ook niet precies wat jij hier bedoelt, aangezien het draaide om het 'o-n-w-i-j-s grappigs' uit mijn post van een jaar terug, en Copini's tijdelijke wijziging van 'Woonplaats' in 'Ik ontmoette je moeder in'.

Om exact te zijn. :P

Voor de rest mag 'Ik woon in' van mij ook wel terug - maar met 'woonplaats' zijn vast ook wel grappen uit te halen. Alleen dat 'Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' - dat is wel heiligschennis, om dat weg te halen...

Laatst gewijzigd:
Ok... dat was mij ontgaan.

Ik ontmoette je moeder in heb ik gemist... en dat gaat mij ook te ver. Van mij mag er gewoon ik woon in komen. En uiteraard Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaa ;)

Wat is er besloten in de vergadering omtrent deze melding?

Ah, het is herfstvakantie.

In de vergadering van het werkcomite "Woonplaats op Synthforum" is formeel besloten om uw verzoek in behandeling te nemen. U kunt een antwoord verwachten in het eerste kwartaal van 2010.

Wat een verschrikkelijk drama eigenlijk hè?
Er verandert een aantal letters op 1 vd vele miljoenen websites en heel je leven staat op zijn kop.
Ben ik het met je eens, daarom snap ik ook niet dat men hier zo moeilijk over doet. :okdan:

Ah, het is herfstvakantie.

In de vergadering van het werkcomite "Woonplaats op Synthforum" is formeel besloten om uw verzoek in behandeling te nemen. U kunt een antwoord verwachten in het eerste kwartaal van 2010.

Is de vergadering al geweest?

Hoezo vergadering. Ik stel voor om niets minder dan een volledige ledenraadpleging te accepteren. De Bovenste Steen Moet Bovenkomen!

En oh ja, ik ben alvast tegen... :P

Nog nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot humor?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back