Excuses van FM aan SOS

hahaha :D
ik vond future vroeger wel ok [t/m issue 90 ongeveer] maar nu is sos mijn favo.

Right het lag dus niet aan mij dat ik na het lezen van SoS het allemaal wel gelezen had....:D

Origineel geplaatst door bikkel
Right het lag dus niet aan mij dat ik na het lezen van SoS het allemaal wel gelezen had....:D

Hehe ja.. kreeg ook al zo'n vermoeden dat het van dezelfde firma was.. geval van produktdifferntiatie.. zoals witte hagelslag..bruine hagelslag.. vlokken etc 8~

:koffie:

Sending out an SOS....

Sending out an SOS....

FM is 'n engels (nogal Londens trouwens) popie jopie vlucht-
schriftje. Nee, dan de SOS met 'n synthesizer cursus van +40
afleveringen (Gordon Reid). Downloaden en op 'n ceedeetje
branden voor in de laptop in de studio. Ook 02/03 bevatte weer
wat juweeltjes over sinussen vs fase vs frequentie en over PWM.
Daar moet-ie maar eens een lekker boekje van maken, koop ik meteen,
lekker je endeldarm laten verzakken op de plee.....

Allemaal een gezonde eetlust nog
jullie,
ISPdeRuiter

Origineel geplaatst door C-Code
ik vind het wel vreemd dat die free lance writer zo lang zijn gang heeft kunnen gaan :confused:

Het waren ook hele kleine stukjes.

Zie de voorbeelden die er bij staan.

Net geen toeval meer.

Echt grappig! Sjezuz, dan zie je ook de kwaliteit van die tijdschriften.. SOS zelf vind ik ook soms erg inhoudloos, je merkt echt dat sommige artikelen ook best wel in 1 of 2 delen gezet kunnen worden, maar nee er wordt een hele soap van gemaakt, verdeelt over 12 uitgaven. Ja... zo hou je wel de verkoop in stand! Ook is ongeveer 60% van de pagina's reclame.
Maar ja het blijft leuk voor op de plee :-)

Kleine stukjes? Zag je hoeVEEL kleine stukjes?
Het ergste is dat ie ook testresultaten en ervaringen etc. overnam. Zou die die apparaten ooit echt zelf getest hebben?

Ik hechtte nooit enige waarde aan de reviews in FM. Had ik misschien toch moeten doen; het zijn immers dezelfde reviews als in SoS!

Tja;

Ik blijf de FM toch nog het leukst vinden vanwege de reader demo's sectie. En ook vind ik de vormgeving van de FM stukken beter. Helaas zijn de samples bij de FM elke maand weer ruk....
Maar ik denk dat als SOS wat overzichtelijker en iets goedkoper zou zijn, ik die best eens zou kopen. De inhoud van beide bladen gaat over electronische muziekapparatuur, en toch vind ik de FM fijner om te lezen. :geslaagd:

je mag de FM en de SoS niet eens met elkaar vergelijken..... appels en peren

Vroegah was de FM nog wel te pruimen. Maar na verloop van de jaren kwam daar de klad in.

De SOS is wel nu hét blad voor mij in ieder geval. De grootste bron van info blijft natuurlijk het internet met als toppertje DSF. :D

Ik was afgelopen jaar te laat met mijn opzegging voor interface.......maar dit jaar niet........wat een ruk tijdschrift is dat geworden zeg.........ze hadden er nooit een maandelijks blad van moeten maken !!!

Origineel geplaatst door fuse
Vroegah was de FM nog wel te pruimen. Maar na verloop van de jaren kwam daar de klad in.

De SOS is wel nu hét blad voor mij in ieder geval. De grootste bron van info blijft natuurlijk het internet met als toppertje DSF. :D

Inderdaad, volgens mij bestaat er zelfs in het Engels nog niet eens zo'n goed forum.

Over een jaar het zelfde soort artikel alleen dan over de Interface die stukken van het DSF over neemt (en toen ging de wekker).

Echt COOL. wat een dikke vette plagiaat...dat je dan nog goed slaapt 's avonds.

Maaruh...De FM was vroeger stukken beter. Wat ik nog wel leuk vind aan FM zijn de interviews met wat meer hedendaagse muzikanten. Ik heb nog FM's met interviews met Richie Hawtin, Luke Slater, David Homes, LTJ Bukem etc.
De bands en muzikanten die soms in de SOS staan zijn vaak voor mij in de categorie "Who the...."
Alhoewel ze de laatste tijd beter bezig zijn. Sigur Ros, The Strokes etc.

Weet je... Ikke... heb alle Nederlandsetalige FM's van het eerste blad tot en met de ondergang. :D
Daar zochten ze nog freelance-vertalers voor. Blijkbaar is de Engelstalige FM dus net zo'n brute Canon copier.

Koop nu steevast iedere maand de SoS. Wat mij een beetje tegenvalt van Interface is dat ze vaak wat laat met de info komen. Kon me nog wel herinneren dat er soms aankondigingen in stonden in het blad terwijl dat al had plaatsgevonden. Op dit moment heb ik er ook nog een abbo op, al zit ik erover te denken om deze op te zeggen. Eigenlijk covered SoS alles al wat ik wil weten.

Origineel geplaatst door Nolet
Echt COOL. wat een dikke vette plagiaat...dat je dan nog goed slaapt 's avonds.
Ja, en ik vraag me ook af of het nou echt de moeite waard is. Ik bedoel, scheelt het nou echt zoveel tijd en moeite om 'n stukje tekst van 't net te plukken en in je eigen werk te plakken? Is het niet gewoon makkelijker om het zelf te tikken?

Maaruh...De FM was vroeger stukken beter. Wat ik nog wel leuk vind aan FM zijn de interviews met wat meer hedendaagse muzikanten. Ik heb nog FM's met interviews met Richie Hawtin, Luke Slater, David Homes, LTJ Bukem etc.
De bands en muzikanten die soms in de SOS staan zijn vaak voor mij in de categorie "Who the...."
Alhoewel ze de laatste tijd beter bezig zijn. Sigur Ros, The Strokes etc.

Ja dat mis ik af en toe wel bij SoS. 'n keer 'n goeie techno-artiest interviewen, of iemand uit de hiphop hoek, of electro.... Niet dat ze dat nooit doen, maar de focus is wel op 'pop' muziek, en rock. En af en toe wordt alles vanuit 'n te traditionele muzikanten/recording achtergrond geschreven. Zoals de review van die Vermona filter en phaser in de laatste SoS: dan gebruikt ie het filter als een 'add-on filter' bij een synth die zelf geen filter heeft... Maar hij haalt niet even 'n drumloopje door die bak...

Wat ik suf vind is als ze bij FM iemand over de telefoon interviewen en dan alleen van die pr-foto's plaatsen, ipv dat ze langs gaan in de studio. En dat ze alles met veel knoppen en felle kleuren 'n platinum award geven. En dat ze de lezer aanspreken alsof je 12 bent. Maar goed, ik zeur niet want ik lees FM toch alleen in de winkel. Wel heb ik 3 complete jaargangen SoS in de kast, en ik zal niet snel 'n maand overslaan. Trouwens hadden we de FM-SoS-andere bladen-thread niet al gehad?

Back