wie heeft er hier een korg ms 20

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

moi
tegenvaller ....klinkt mooi maar
kzou bv de filtered cofee kopen en rest vant geld besteden aan bv pro one / monopoly ....een iets andere synthie

wordt denkik leuk asje dus een heel setje hebt

Ik heb er 1 te leen van forumlid Monotron, hij zit een paar maanden in Zuid-Amerika :kroon:

Vind je hem tegenvallen R-ond? Ik vind 'm super! Dat filter is zo lekker ranzig.

Zie attachment voor 2 stukjes uit een jam die ik opgenomen had. Is wel een klein beetje overstuurd :D

Attachments

• ms20jam.mp3
    3,4 MB · Bekeken: 91
ik heb er ooit 1tje gehad nog voor de analoge hype...

alleen prijzen van boven de 750 euro zijn gewoonweg belachelijk tegenwoordig

ik heb er sinds kort ook een en ben er echt blij mee.
heel fijn om externe geluiden doorheen te halen (bv gitaar).

Ik zei de gek :)

Vanwaar de vraag eigenlijk? Ben je op zoek?

ik heb er ooit 1tje gehad nog voor de analoge hype...
alleen prijzen van boven de 750 euro zijn gewoonweg belachelijk tegenwoordig

... het is net daarom dat ik hem een jaar geleden feestelijk doorverkocht heb !
(notabéné aan een gast die er voor uitkwam dat hij hem alleen kocht voor in zijn (professionele) studio als pronkstuk te plaatsen)

ik heb er sinds kort ook een en ben er echt blij mee.
heel fijn om externe geluiden doorheen te halen (bv gitaar).

... als je hem gebruikt voor het doorpatchen van externe geluiden , kan je inderdaad wel leuke dingen bekomen,... maar voor die toepassing heb je wel goedkopere alternatieven de dag van vandaag.

.. ik heb er wel jaren plezier aan beleefd, en leerde via mijn ms-20 in de jaren 80 de eerste begrippen van geluidssynthese opbouwen via patchen,... dus daarom ben ik er achteraf wel tevreden over,... maar daar stopt het dan ook mee.

Die twee (vette) gemoduleerde vco's op een monosynthje, was ik op het laatste ook wel moegehoord.

.... dus als je denkt dat je met een witte kraftwerkjas al patchend revolutionaire sounds gaat creëren zou ik zeggen : vergeet het, niet kopen

... maar als je geld genoeg hebt,... het is en blijft het een hebbeding.

heb er 1, wel 5 vooraf gehad en verkocht.
de eerste synth die ik ooit had, heb het gevoel dat ik'm zou missen als een hamer in m'n gereedsschapkist ( tegenwoordig gebruik ik meestal een takker), ken hem naar mijn gevoel met de ogen dicht, een vast onderdeel van m'n synthgeheugen. alleen daarom al heb ik besloten hem nu echt te houden.
maakt alles "kermis", in dat opzicht een genot en onvervangbaar.
de lelijke eend van de monophone
gooi er een (band)delay over, puls+ring, 16+4 voet en gaan met die filters... 'n "favorieten"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back