Aanpassingen voorpagina

Ik blijf erbij dat ik een andere mening ben toegedaan dan jij :)
ach kom op, 1 klein muisklikje... wat stelt dat nu voor? ...er zijn vermoeiende dingen :)

...dus jij vindt het niet ontzettend onhandig om te proberen de relevante posts tussen de marktplaats posts uit te moeten zoeken?
Ik zou misschien de Nieuwe berichten en Berichten van vandaag gebruiken als het niet voor de helft marktplaats was.
daar zeg je ook wat... nee ik vind het ook helemaal niet handig, zelfs niet op de manier die jij nog eventueel handig zou vinden...

op de manier zoals het nu gaat, via threads, is gewoon outdated... moet structureel op een andere manier dus...
maar 'men' is al op de hoogte en er wordt aan gewerkt geloof ik

Layout voorpagina

Layout voorpagina

Zag vandaag ff de frontpage en het ziet er nu uit alsof de plastisch chirurg van Michael Jackson hem te pakken heeft gehad.
Mooi is anders en kan ook wel wat compacter met zoveel tussenruimtes ed.

Niet mee eens; ik vind het er wel rustig uitzien zo. Da's misschien niet hip, maar het leest wel prettig. Alleen vind ik de ruimte tussen de namen in de bezoekerslijst wat teveel; zie het plaatje. Het is nu spatie-komma-spatie, en daarvan kan volgens mij minstens één spatie, maar ook wel een spatie en de komma weg.

Attachments

• lijst.JPG
    lijst.JPG
    36,5 KB · Bekeken: 146
Nou ja, al die fonts door elkaar en los van elkaar staande vlakken zien er toch niet uit.
En een bedel vak prominent vooraan en een google adds vlak verscholen rechts onder snap ik ook niet.

Kijk eens bijv naar de frontpages van softsynthforum of homerecording en daar ziet het er gewoon sjiek en functioneel uit. Dat lijken mij goede voorbeelden.

Hm, ja - nou moet ik zeggen dat ik erg veel dichtklap (zoals al het nieuws); wat dán overblijft ziet er erg overzichtelijk uit - maar met alles open geldt dat wat minder ja. Maar daarom klap ik zoveel ook dicht. :D

Hoewel het me allemaal niet heel erg boeit, vind ik het jammer dat het forum nog steeds over heel de breedte wordt uitgerekt, met een 16:10 monitor resulteert dat een beetje in het tenniswedstrijd effect vanaf de zijkant gezien.

Volgens mij is er best een leuke template te vinden die dat wat beter geregeld heeft, kleurtjes aanpassen kan makkelijk in CSS.

Sterker nog, volgens mij zijn de belangrijkste CSS bestanden 'universeel' voor alle templates, dit is bij phpbb tenminste zo.

Nieuw templeetje en oud cssje en klaar ben je, lijkt me. :W

Back