Het Liefhebbers draadje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Heerlijk he, zo'n suburban of een uitgebouwde w200 :peukie:

en tjah... hummers....:doei: http://www.youtube.com/watch?v=DsD4QnKS7Xo

Ik hou van formula 400's, mopars en de machteloze blik van golf gti bestuurdertjes naast je bij het stoplicht..

Tering behoorlijk asociaal weer hoor met je grote Amerikaanse Aso truck even door een sloot heen banjeren.....ach het is toch maar natuur en wat maakt het ook eigenlijk allemaal uit......wat een kut filmpje.

Grote auto's-kleine piemeltjes
Asociale mensen.

Precies.

Nee idd iedereeen moet in van die aso bakken blijven rond rijden......echt heel goed....als ik zo'n Hummer zie krijg ik altijd de neiging om hem kapot te maken en te slopen.... 1 op 4 das toch niet meer normaal....

Ok ok.. ik vergat hoe tegenstrijdig dan ook erbij te vermelden dat ik het niet snap dat in deze tijd dit soort auto's nog worden uitgebracht. Er zijn steeds meer zuinigere en groene label auto's terwijl het beeld op de weg duidelijk weergeeft dat 1 op de 10 auto's een dikke suv is. Schandalig vind ik het ook dat ford in een tijd van crisis en milieubewustheid de f650 uitbrengt.

Oan de andere kant bin klassieke sportbakken als de challenger, charger, trans-am en plymouths machtig mooie bakken en liefhebber auto's... :D 600 pk en 9.4 liter onder de motorkap met een verbruik van 1 op 2.... als je dat voelt... :peukie:

Ja maar dat is een hele Amerikaanse mentaliteit imo.....ik hou absoluut van mooie wagens, begrijp me niet verkeerd maar zoals dat filmpje dat trek ik niet....als we dat nu allemaal zouden gaan doen dan vernielen we pas echt goed de planeet......en zo'n f650 is toch gewoon asociaal? Maar dat vind ik Amerikanen over het algemeen wel...aso's. Ze denken ook echt dat de wereld alleen bestaat uit de USA en alles wat daar buiten is bestaat in hun ogen gewoon niet of wordt niet tot hun terratorium gerekend. Zie Kyoto verdrag en ga nog maar even zo door..... maar eeeehhhhh

Ik hou dus van natuur.

Het is zo vol op de wegen van nederland en dan heb je van die gefrustreerde mini-piemeltjes die het formaat van hun lid moeten compeseren door een asociaal grote auto te kopen. Krankzinnig!! en uitermate egoïsties. Kijk als je in alaska woont dan is zo'n jeep achtige 4X4 wel nodig, maar hier in nederland is het gewoon egoïsties en showpikkies gedrag. Zovan: kijk mij met mijn veel te grote auto eens stoer zijn. Ik vind dat niet stoer, maar eerder zielig. En die benzine draaikolk auto's daar spuug ik op. Net als op bezitters van dat soort aso bakken.:r

er op afgeven is net zo goed kleine pikkies gedrag
lekker profileren met t feit dat JIJ GEEN PENISCOMPENSERENDE shit nodig hebt

zo zijn we allemaal stoere zielige pikkies niet waar

Ik heb niet eens een rijbewijs. En dat wil ik zo houden ook. En zowiezo vind ik het niet echt interesant om me over het formaat van mijn geslacht druk te maken. Ik ben duidelijk wat minder testoseron gericht dan veel mensen.
Ik hou van fietsen

de 1 profileert met een auto, de ander met een synth, de ander met zn muziek, de ander met zn mening over weet ik t

allemaal hetzelfde

maar goed de teringzooi vervuilen is niet nodig nee
maar let je daar ook op met verpakkingen van shit bij de supermarkt.. met je vliegvakantie naar poeliewoepiestan, met je studio die 192874 kilowattuur staat te trekken, etc etc
daarbij kan je een klein wagentje hebben en 4 keer zoveel onnodige km's maken

(overigens rij ik zelf in een 206 die 1 op 6 miljard loopt)

maar goed de teringzooi vervuilen is niet nodig nee
maar let je daar ook op met verpakkingen van shit bij de supermarkt.. met je vliegvakantie naar poeliewoepiestan, met je studio die 192874 kilowattuur staat te trekken, etc etc

Helemaal mee eens... sommige dingen heb je helaas gewoon niet zelf in de hand... :(

daarbij kan je een klein wagentje hebben en 4 keer zoveel onnodige km's maken

Ook waar. Ken zoveel mensen die met het minste of geringste hun kar pakken, luie donders! Ik pak zelf bijna altijd de fiets, tenzij het echt niet anders kan, dan is een autootje gewoon handig. De laatste keer dat ik heb getankt was al ruim 2,5 maand geleden!

Ik hou ervan dat ik net weer snel ben hersteld van griep. Ik hou er ook van dat het om gewone, Hollandse griep ging :mexico:

Grote auto's-kleine piemeltjes
Asociale mensen.

Ik weet niet hoor. Volgens mij gaat je theorie mank,..

Grote auto's meer hersens,..

Kijk,..Je zit veiliger,.. dat is slim,..en,.. je hebt een manier gevonden om een grotere auto te onderhouden.
Dat duidt mijns inziens op meer succes in t leven.

Mannen met kleine piemeltjes hebben meestal niet voldoende zelfvertrouwen om succesvol te zijn. Dus ook niet genoeg pesos om grote auto's te rijden.

Dus zou je eerder kunnen stellen hoe kleiner t autootje hoe kleiner de piemel.
Denk bv aan een tweedehands peugeotje 106.

En ik heb een kleine en een heeeel grote auto,.. heb ik dan twee piemels?
Een grote en een kleine?
Of een grote piemel met kleine ballen?
Of andersom? :confused::confused::confused:

Wat dan wel weer hoopvol is,.. dat de ervaring leert,. dat als mensen offtopic millieu en piemel discussies gaan houden,. dat dat kan escaleren en dat er toch nog een leuke swing aan dit softe gaydraadje kan worden gegeven.
Damn,..Misschien krijgen we m zelfs wel op slot!!! :duivels:

I love it!:biertje:

Hummers en SUV's vind ik maar aso bakken en mogen van mij betreft verbannen worden.
Die krengen zijn slecht voor het mileu en levens gevaarlijk voor andere weg gebruikers.
Gaat echt nergens over dat soort bakken en kijk ook maar is hoe de gemiddelde bestuurder er mee loopt te jakkeren.

Hummers en SUV's vind ik maar aso bakken en mogen van mij betreft verbannen worden.
Die krengen zijn slecht voor het mileu en levens gevaarlijk voor andere weg gebruikers.
Gaat echt nergens over dat soort bakken en kijk ook maar is hoe de gemiddelde bestuurder er mee loopt te jakkeren.

:okdan::yamaha::mega:

Ik hou ervan hoe mario elke keer weer iedereen opnaait en provoceert.:luv:

En ook Mario heeft in deze gay thread gereageerd dus dat maakt hem net zo gay. ;):luv:

:dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back