De Grote "Welke Track Is Dit?" Thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Misschien handig om dit toch maar zo te gaan doen.....de hele tijd worden er threads geopend door iemand die de titel van een track zoekt....dat is best maar het wordt zo'n puinzooi....

Dus zoek je de titel van een track, post hem dan hier. Het voordeel hiervan is dat na verloop van tijd er meer mensen op de hoogte worden gebracht dat je de titel van een track zoekt. Hoe meer mensen hier posten, hoe meer mensen met een abonnement, hoe eerder jij waarschijnlijk antwoord krijgt.

Een andere handige bron voor tracktitels is www.discogs.com de grootste database mbt tot discographies. Hebben ook een forum met daarin een subforum track i.d.

En misschien kan 1 van de mods alvast losse threads in deze thread toevoegen.

ps ik ben niet opzoek naar een tracktitel.8)

mooi, daar ga ik dan gelijk gebruik van maken.

Kent iemand deze track? Het komt uit een mix van dj Dieselboy die zo'n 10 geleden op z'n site te downloaden waren en ik weet nog steeds niet van wie deze track is. Simpele doch heerlijke track!

Ik ben benieuwd!

Attachments

• dieselboy intro.mp3
    2,8 MB · Bekeken: 125
WTF :frons:

Gelukkig zijn mijn tenen niet lang, maar dit zijn zoals je kan horen (als je die moeite hebt genomen?!) twee totaal verschillende tracks.

De ene heb ik idd zelf gemaakt en staat ergens anders. Bovenstaande track (die duidelijk niet van mij is, want waarom zou ik dan artiest en titel zoeken :confused:) heeft op een of andere vage manier wel een id3 tag meegekregen van mijn eigen nummer. (edit: nagekeken en klopt, de tag stond nog in soundforge en ben ik vergeten te wissen)

Dus mannen, niet zo raar doen, want

1. Waarom zou ik mijn eigen track op deze manier onder de aandacht willen brengen?
2. Hoe kan ik twee keer dezelfde bijlage op het forum plaatsen? (check maar, dat kan niet)
3. Luister op z'n minst ff de twee (verschillende) mp3s voordat je allerlei dingen gaat roepen.

Maar... uiteindelijk kan er wel erg om lachen :halleluja
Ik kan alleen de tag niet meer aanpassen van bovenstaande mp3, maar zou nog steeds graag weten van wie de track is.

Dus Dender, als je 't weet ;)

OhOh t*fus je hebt gelijk...:o: ik bied je me nederig excuses aan voor dit mis verstand..... de track in deze thread had ik idd geluisterd maar niet herkend...ik zag wel dat de titel overeen kwam met wat Adjust liet zien.....die track had ik niet geluisterd...iets te voorbarig een conclusie getrokken...stom.... ik zal het vorige bericht delete....

sorry man.:doei:

Bericht door een moderator:
Een thread als dit is wel een goed idee. Ik wil jullie alleen wel vragen om geen complete tracks te uploaden. Dit kunnen we helaas niet toestaan, vanwege schending van copyright en dergelijke. Het uploaden van een kort fragment mag wel; het beste is een link naar bijvoorbeeld YouTube.

Kent iemand dit? Uit een mix geknipt waarvan ik verder ook weinig tot geen info heb. Ooit eens gedownload ergens, maar geen idee wat het nu precies is.

Attachments

• track.mp3
    906,6 KB · Bekeken: 118
.. het beste is een link naar bijvoorbeeld YouTube.

:erm: vaak heb je dan de artiestnaam / titel van 't nummer nodig,,..?

:erm: vaak heb je dan de artiestnaam / titel van 't nummer nodig,,..?

Hij bedoelt degene die weet hoe het onbekende fragmentje heet, kan evt. een youtube link plaatsen, dus niet degene die de naam van een track zoekt want die weet immers nog niks.

edit: ik denk dat PH dat bedoelt tenminste..

Laatst gewijzigd:
Ik ben op zoek naar een track, ik had al een post aangemaakt (die mag dus in de prullebak!).

Het gaat om het volgende nummertje, iedereen alvast bedankt!

track5.mp3 - 0.37MB

Klinkt als een remix van Guru Josh ofzo..... misschien een nummer van 1 van ziijn albums? Ben zelf niet thuis in GJ.

Kent iemand dit? Uit een mix geknipt waarvan ik verder ook weinig tot geen info heb. Ooit eens gedownload ergens, maar geen idee wat het nu precies is.

Lekker trekkie komt me ook bekend voor......is wel al oud naar mijn idee.....

Hoe heet dat hardcore nr. (jaren 90) ook alweer met vrijwel alleen maar een kickdrum die gesweept wordt?

Een thread als dit is wel een goed idee. Ik wil jullie alleen wel vragen om geen complete tracks te uploaden. Dit kunnen we helaas niet toestaan, vanwege schending van copyright en dergelijke. Het uploaden van een kort fragment mag wel; het beste is een link naar bijvoorbeeld YouTube.
Heb ik een hele tijd geleden eens in feedback geopperd maar kreeg van mods geen respons.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back