Misschien handig om dit toch maar zo te gaan doen.....de hele tijd worden er threads geopend door iemand die de titel van een track zoekt....dat is best maar het wordt zo'n puinzooi....
Dus zoek je de titel van een track, post hem dan hier. Het voordeel hiervan is dat na verloop van tijd er meer mensen op de hoogte worden gebracht dat je de titel van een track zoekt. Hoe meer mensen hier posten, hoe meer mensen met een abonnement, hoe eerder jij waarschijnlijk antwoord krijgt.
Een andere handige bron voor tracktitels is www.discogs.com de grootste database mbt tot discographies. Hebben ook een forum met daarin een subforum track i.d.
En misschien kan 1 van de mods alvast losse threads in deze thread toevoegen.
ps ik ben niet opzoek naar een tracktitel.
Dus zoek je de titel van een track, post hem dan hier. Het voordeel hiervan is dat na verloop van tijd er meer mensen op de hoogte worden gebracht dat je de titel van een track zoekt. Hoe meer mensen hier posten, hoe meer mensen met een abonnement, hoe eerder jij waarschijnlijk antwoord krijgt.
Een andere handige bron voor tracktitels is www.discogs.com de grootste database mbt tot discographies. Hebben ook een forum met daarin een subforum track i.d.
En misschien kan 1 van de mods alvast losse threads in deze thread toevoegen.
ps ik ben niet opzoek naar een tracktitel.

ik bied je me nederig excuses aan voor dit mis verstand..... de track in deze thread had ik idd geluisterd maar niet herkend...ik zag wel dat de titel overeen kwam met wat Adjust liet zien.....die track had ik niet geluisterd...iets te voorbarig een conclusie getrokken...stom.... ik zal het vorige bericht delete....
vaak heb je dan de artiestnaam / titel van 't nummer nodig,,..?