De Grote "Welke Track Is Dit?" Thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
brrr Richard Wankner... de huismuzikant van de snor... so 2 speak...
klasziek is nutuulk ill-human-ati muzeik, and I mean biggentijd...!

Wat is dit nou weer voor stomme kut opmerking....net alsof Wagner speciaal voor Hitler componeerde. :? De snor vond hem, Wagner, een goede componist dat maakt Wagner zeker niet slecht of een nazi ofzo.:gaap: Wagner rules.:halleluja

Wat is dit nou weer voor stomme kut opmerking....net alsof Wagner speciaal voor Hitler componeerde. :? De snor vond hem, Wagner, een goede componist dat maakt Wagner zeker niet slecht of een nazi ofzo.:gaap: Wagner rules.:halleluja

Wel even je geschiedenis kennen, hé!!!? Wagner was wel degelijk een antisemist. Muzikaal was ie dan een genie maar als mens was ie niet helemaal oké. Sommige helden hebben nu eenmaal vreemde gedachtes. Neem nu Jack van Gelder...niet dat het mijn held is, maar toch.

Voor meer info over Wagner:

http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/anti-semitism/Wagner.html

Goed hé?! Ook handig als je in een café zit en je hoort op eens een geweldige track. Zat laatst in ijsland op een terras te eten toen er een toffe track voorbij kwam. Even geshazamed en thuis gedownload. :okdan:

Ik heb nu een trial van 7 dagen geloof ik. Welke functionaliteit verlies ik daarna?

Ik heb nu een trial van 7 dagen geloof ik. Welke functionaliteit verlies ik daarna?

Op de iphone is ie gratis. Staat bij mij geen info dat ik meer functies krijg als ik iets betaal. Vreemd!!!!

Op de iphone is er ook een andere app waarbij je ook zelf iets kan zingen, neurieen, tikken e.d.. Ook erg handig en ook leuk. Mijn vriendin speelt er af en toe mee. :D 't Heet MIDOMI en is ook gratis.

FF gezocht, op blackberry page:
Here's what you get in our complimentary app:

* 5 Tags per month
* Tag List
* Options to buy products and downloads
* Share Tags with friends

Here's what you get when you pay for Shazam:

* Unlimited Tags*
* Tag List
* Options to buy products and downloads
* Share Tags with friends
* Tag Charts
* Recommendations for Similar tracks
* Biographies and discographies of Tagged artists
* Album and track reviews of Tagged tracks
* Lyrics for Tagged tracks**

*Subject to Usage Policy.
**North America Only

Geldt schijnbaar alleen voor BlackBerry.

Wat me net opvalt is dat in het nummer van Wim Mertens de naam van Richard Wagner wel herhaaldelijk genoemd wordt...

Ik kan de rest niet echt verstaan en ook geen songtekst vinden, dus weet niet waar het over gaat.

Maar het kan dus geen toeval zijn dat in het stukje van de VPRO - de nummers elkaar opvolgen...

Welke uitvoerende

Welke uitvoerende

Ik zat van de week naar een filmpje te kijken en daar vond ik interessante muziek onder zitten. Ik weet echter niet of het speciaal gecomponeerde muziek voor dat filmpje is of dat hhet gewoon bestaande muziek is.
Misschien dat iemand hier mij kan helpen.

Het filmpje staat op http://www.openplay.nl/tdr/index.php en staat rechts in de balk onder Amsterdam Marathon.

Ik kan geen directe link naar dit filmpje maken.

Alvast bedankt voor de moeite

Paul

Nummer gezocht. Is een bekend nummer van een band. Dacht eerst dat het Muse was maar kan het niet vinden op youtube. Zal dus geen Muse zijn maar zoiets.
In het nummer zit een sterk gecompressed piano deuntje.
G G F# F# A A F# F#, enz..
En dan ergens G G F# F# C C G G
Tonen, geen akkoorden.

Ik ben op zoek naar de 2e track in dit clipje (vanaf een minuut of 4) Zo te zien is het in ieder geval dat het een 10" is en volgens mij is het behoorlijk recent..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back